بازدید مدیر کل ارتباطات و امور بین‌ الملل پارک فناوری پردیس از پارک علم و فناوری یزد

بازدید مدیر کل ارتباطات و امور بین‌ الملل پارک فناوری پردیس از پارک علم و فناوری یزد

خالقیان، مدیر کل ارتباطات و امور بین‌ الملل پارک فناوری پردیس و هیئت همراه روز شنبه ۱۶ آذر ۹۸ از پارک علم و فناوری یزد بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، محمد قویدل، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری یزد در این بازدید با بیان اینکه حوزه ی ارتباطات پارک در کنار حوزه های پشتیبانی و فناوری تلاش میکند فعالیت های سازمان وبویژه شرکت های مستقر را به خوبی انعکاس دهد و در این راستا از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده می کند افزود: مجموعه ی روابط عمومی به شرکت روماک، یکی از شرکت های مستقر در پارک برون سپاری شده تا روابط عمومی را از شکل معمول سازمانی آن ارتقاء داده و به سمت روابط عمومی جامعه محور پیش ببرد.
وی در ادامه ضمن ارائه توضیحاتی در مورد سابقه پارک علم و فناوری یزد و فعالیت های آن از زمان تاسیس تاکنون، افزود: اتفاق خوبی که در یزد افتاده ایجاد هماهنگی بین مراکز فناوری و نوآوری خصوصی و دولتی استان در قالب شورای هماهنگی فناوری و نوآوری استان است که باعث جلوگیری از موازی کاری و تقویت هم افزایی ها شده و خوشبختانه استاندار محترم یزد نیز به این شورا اهمیت می دهند.
الهام خدابنده، مدیرعامل شرکت روماک نیز در جریان بازدید از این شرکت با بیان اینکه در سال ۸۸ زمانی که مرکز علوم انسانی پارک برای اولین بار در کشور آغاز به کار نمود، شرکت روابط عمومی روماک تاسیس شد و جزو اولین شرکت های پذیرفته شده در مرکز رشد بود، گفت: با توجه به محدودیت دولت در پذیرش و استخدام نیرو، در اواخر سال ۹۳ همکاری پارک علم و فناوری یزد و شرکت روماک آغاز شد و کلیه ی امور روابط عمومی به این شرکت سپرده شد.
وی افزود: شرکت روماک در دیگر استان های کشور نیز نیرو داشته و در صورت وجود رویداد از سوی پارک علم و فناوری یزد امکان پوشش این رویداد ها از سوی این شرکت وجود خواهد داشت و امیدواریم بتوانیم این شبکه ی ملی را بیش از پیش گسترش دهیم.
گفتنی است، بازدید از پارک علمی کودکان و نوجوانان، شرکت رنگین گستران درنیکا، شرکت فرافر و مرکز نوآوری، از دیگر برنامه های مدیر کل ارتباطات و امور بین‌ الملل پارک فناوری پردیس و هیئت همراه در سفر به یزد بود.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری یزد

منبع خبر

پارک علم و فناوری یزد

پارک علم و فناوری یزد

زندگی با طعم فناوری ایرانی

    نظرات