امضا تفاهم نامه مشترک  پارک علم و فناوری البرز با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان

امضا تفاهم نامه مشترک پارک علم و فناوری البرز با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان

امضا تفاهم نامه مشترک  پارک علم و فناوری البرز با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان

این تفاهم نامه با هدف و به منظور هم افزایی و همکاری های بیشتر در جهت تبادل اطلاعات و امکانات و استفاده از ظرفیت و توانمندی های علمی و پژوهشی  پارک علم و فناوری و دانشگاه به امضای دکتر ربانی و دکتر کریم رسید.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز. صبح روز دوشنبه ۱۸ آذرماه رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز از نمایشگاه دستاورد های پژوهشی استان در دانشگاه آزاد اسلامی کرج بازدید کرد.
در حاشیه این بازدید ضمن امضای تفاهم نامه مشترک  پارک علم و فناوری و دانشگاخ ، تفاهم نامه مشترکی نیز فی مابین مراکز رشد این دو مجموعه امضا  در اتاق معاملات فن بازار نمایشگاه برگزار شد.
دکترحسین کریم رییس دانشگاه  در حاشیه بازدید از غرفه دانشگاه در نمایشگاه دستاورد های پژوهشی استان گفت :رویکرد برگزاری جشنواره های پژوهشی باید به گونه ای باشد که از مقاله محوری به سمت تولید و فناوری گام بردارد
دکتر کریم خاطر نشان کرد خوشبختانه در هفته پژوهش با همت و همکاری همه عزیزان خصوصا پارک علم و فناوری و سایر دانشگاه ها نمایشگاه بسیار خوبی برگزار شده و وقتی وارد نمایشگاه میشویم تغییر روندی را می بینیم که از مقاله محوری به سمت فناوری و تولیدات، پیشرفت کرده است و این روند بسیار ارزشمند میباشد .
گفتنی است با حضور مدیران و کارشناسان دومجموعه دو قرارداد مربوط به شرکتهای عضو پارک با حمایت و تلاش مدیران پارک علم و فناوری با ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال نیز به امضا رسید.

خبر در حال تکمیل است ..

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری البرز

منبع خبر

پارک علم و فناوری البرز

پارک علم و فناوری البرز

زمینه فعالیت جامع

    نظرات