رونمایی از محصول برچسب تشخیص فحل دام سنگین در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان

رونمایی از محصول برچسب تشخیص فحل دام سنگین در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان


برچسب تشخیص فحل دام سنگین با دقت بالای ۹۵% محصول شرکت بهین صنعت سبز صدرا عضو مرکز رشد فناوری گناباد پارک علم و فناوری خراسان همزمان با بیستمین نمایشگاه گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی با حضور رئیس مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی استان و رئیس پارک علم و فناوری خراسان رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان؛ در دومین روز از بیستمین نمایشگاه گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی از برچسب تشخیص فحل دام سنگین با دقت بالای ۹۵% محصول شرکت بهین صنعت سبز صدرا عضو مرکز رشد فناوری گناباد پارک علم و فناوری خراسان با حضور دکتر اقنوم رئیس مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی استان و همچنین دکتر قنبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رونمایی شد.

برچسب تشخیص فحل دام سنگین یک محصول برچسبی است که پشت دام وصل می شود و بدون اینکه برای پوست دام مشکلی ایجاد کند به آن می چسبد. زمانی که تغییر رنگ ایجاد شود، مشخصه با اطمینان بالای ۹۵ درصد، دام فحل می باشد.

این محصول به صورت یک برچسب و یک اسپری فعال کننده در بازار به فروش می رسد که ابتدا بر پشت دام اسپری می شود و بعد برچسب باید چسبانده شود.

نمونه های مشابه این محصول در دنیا وجود دارد اما با دقت های پایین تر و یا هزینه های بالاتر می باشند. در حالی که مکانیزم  محصول شرکت بهین صنعت سبز صدرا برای اولین بار در کشور مورد استفاده قرار گرفته است.

شایان ذکر است این شرکت با پذیرش در مرکز نوآوری فعالیت خود را آغاز کرد و هم اکنون یک شرکت نوپا در مرکز رشد فناوری گناباد پارک علم و فناوری خراسان می باشد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات