شش برگزیده از پارک علم و فناوری خراسان در بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان

شش برگزیده از پارک علم و فناوری خراسان در بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان


هفت عضو پارک علم و فناوری خراسان در بخش های مختلف بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان برگزیده شدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم‌ و فناوری خراسان؛ در اختتامیه بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی، هفت عضو از پارک علم و فناوری خراسان در بخش های محصول برتر دانشی، شرکت فناور برتر و شرکت دانش بنیان برتر موفق به کسب رتبه در این نمایشگاه شدند.

کوکب موسوی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی در مراسم اختتامیه نمایشگاه در سالن همایش نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: امیدوارم با برگزاری چنین رویدادهایی در سطح استان و کشور بتوانیم اهداف مهمی در زمینه پژوهش و فناوری که در کشور تدوین شده را محقق کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت‌هایی که انجام خواهد شد، به سمت تولید ثروت حرکت کنیم و این چیزی است که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم فرمودند که به سمت تبدیل دانش به ثروت حرکت کنید زیرا کشورهای دیگر از این طریق به کسب قدرت رسیده‌اند.

موسوی عنوان کرد: در سال‌های اخیر شاهد حضور چشم‌گیر شرکت‌های دانش بنیان به خصوص در استان بوده‌ایم. ما در کارگروه‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و گروه کاری واقفین علم و فناوری با محوریت استانداری در تلاش هستیم تا بتوانیم از پژوهشگران حمایت بیشتری داشته باشیم و سهم خود را از پژوهش در تولید ناخالص داخلی، با اهدافی که برایمان تعیین شده برسانیم.

شرکت‌های نیان الکترونیک و بهپویان امین منتظر عضو امور موسسات پارک علم وفناوری خراسان به صورت مشترک موفق به کسب رتبه برتر شرکت دانش‌بنیان تولیدی در این نمایشگاه شدند.

شرکت ساتر صنعت الکترونیک باراد عضو مرکز رشد فناوری تربت حیدریه پارک علم و فناوری خراسان حائز دریافت رتبه دوم بخش شرکت دانش بنیان نوپا شد.

در بخش شرکت فناور برتر؛ شرکت پترو اکسیر اطلس عضو مرکز رشد فناوری انرژی پارک علم وفناوری خراسان، رتبه اول و شرکت مبین پویش عضو مرکز رشد جامع پارک علم وفناوری خراسان رتبه سوم را از آن خود کردند.

و در بخش انتخاب محصول برتر دانشی، طرح های فناورانه و نوآورانه برتر نیز شرکت پدیده انرژی پارسیان عضو مرکز رشد فناوری انرژی پارک علم وفناوری خراسان موفق به کسب رتبه در این بخش شد.

رتبه سوم استارتاپ های برتر نیز به استارتاپ بیان نو عضو تعلق گرفت.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات