کارگاه آموزشی «آشنایی با فرآیند ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان، تسهیلات و چالش‌های پیش‌رو» برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی «آشنایی با فرآیند ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان، تسهیلات و چالش‌های پیش‌رو» برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، این کارگاه آموزشی یک‌روزه در تاریخ ۱۱ دی‌ماه۹۸ از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ در محل سالن رشد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار خواهد شد.

این کارگاه آموزشی در دو بخش مجزا که در بخش اول آن «آشنایی با نحوه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان، نحوه نظارت بر آنها، معرفی اجمالی تسهیلات و برنامه‌های حمایتی» از ساعت ۸ الی ۱۰:۳۰ صبح و در بخش دوم «جلسه پرسش و پاسخ در خصوص مشکلات پیش‌روی شرکت‌ها» از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۳ برگزار خواهد شد.

گفتنی است، دو نفر از کارشناسان مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان مدرسان این کارگاه آموزشی در این کارگاه حضور خواهند یافت.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این کارگاه آموزشی فقط تا پایان وقت اداری روز ‌شنبه ۷ دی‌ماه۹۸ فرصت دارند تا با شماره تلفن ۳۴۵۳۴۰۰۳-۰۱۷ داخلی ۱۰۳ و یا ۰۹۳۵۴۸۲۶۳۹۳ آقای یعقوبی تماس حاصل فرمایند.

لازم به ذکر است، هزینه این کارگاه آموزشی برای شرکت‌کنندگان آزاد، مبلغ یکصد هزار تومان می‌باشد که کارکنان مراکز رشد استان، شرکت‌های عضو و مستقر در پارک علم و فناوری گلستان و شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند با ۷۰ درصد تخفیف در این کارگاه آموزشی نام‌نویسی نمایند.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

      نظرات