دورهمی مدیران و کارشناسان منابع انسانی شرکت های عضو پارک علم و فناوری خراسان


زمان: یکشنبه ۱ دی ماه ۱۳۹۸

مکان: ساختمان سجاد پارک علم و فناوری خراسان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از مرکز رشد ICT ؛ دورهمی مدیران و کارشناسان منابع انسانی شرکت های عضو پارک علم و فناوری خراسان روز یکشنبه یک دی ماه ۱۳۹۸ برگزار شد.

این نشست  با حضور اعضای پارک علم و فناوری خراسان، مدیر عاملان شرکت ها، مدیران منابع انسانی و نخبگان و علاقمندان، در محل ساختمان سجاد پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

در این دورهمی حمید چرمفروشان مدیرعامل شرکت مانیشن، زهره رحمان نژاد مدیر منابع انسانی شرکت راژمان و جواد حافظ طباخ از شرکت اکسیر رایانه به ارائه ی مطلب درباره ی تاثیر علوم انسانی در موفقیت پرداختند.

حمید چرمفروشان به معرفی کتاب بازیکن تیمی ایده آل که بر سه ویژگی حیاتی فروتنی، ولع و هوشمندی برای کارکنان یک تیم تاکید دارد، پرداخت‌.
زهره رحمان نژاد به موضوع نیاز های افراد در تیم و شناسایی آن ها اشاره نمود و خاطر نشان نمود که رکن تعیین کننده در نگهداشت سرمایه انسانی درک و رفع نیازهای آن ها می باشد.
تیم منابع انسانی شرکت اکیسیر نیز به اهمیت روشن نمودن شرح شغل و شرح وظایف برای کارکنان اشاره نمود که این عمل تاثیری مثبت در ارزیابی عملکرد آن ها دارد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات