ثبت‌نام جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات  تا پایان دی‌ماه تمدید شد

ثبت‌نام جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات تا پایان دی‌ماه تمدید شد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با همکاری اداره کل همکاری‌ها و توسعه صنعت به‌عنوان مجری جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نهمین دوره جایزه مذکور با هدف تحقق شعار «رونق تولید» و ارتقاء روزافزون کیفیت کالا و خدمات داخلی می‌باشد.

جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات( ICTINQA ) از سال ۱۳۹۰ به‌عنوان جایزه بخشی با مجوز سازمان ملی استاندارد ایران آغاز و تاکنون هشت دوره آن با حضور سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه فاوا با موفقیت برگزار گردیده است. از طرف دیگر، تصویب و ابلاغ قانون « تقویت و توسعه نظام استاندارد » مصوب مجلس شورای اسلامی (بند۲۰ از ماده ۷)، موجب ارتقاء جایگاه قانونی و افزایش اعتبار جایزه ملی کیفیت شده است.

نهمین دوره جایزه مذکور در سال‌جاری با هدف تحقق شعار «رونق تولید» اجرا و مراسم پایانی، تیرماه سال آینده همزمان با نمایشگاه بین‌المللی الکامپ تهران برگزار خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام به آدرس ICTINQA.ICT.GOV.IR مراجعه و با مطالعه راهنمای ثبت‌نام نهمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات، فرم ثبت‌نام اولیه را تکمیل و حداکثر تا مورخ ۳۰/۱۰/۹۸ به پست الکترونیکی ictinqa@ict.gov.ir ارسال نمایند.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

      نظرات