بازدید دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد از پارک علم و فناوری خراسان


دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد از پارک علم و فناوری خراسان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و‌امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان؛ صبح روز دوشنبه ۹ دی ماه سال جاری، دانشجویان دانشکده ادبیات دانشگاه فردوسی از پارک علم و فناوری خراسان و شرکت های فناور و دانش بنیان آن بازدید کرده و با دستاوردها و محصولات آنها آشنا شدند.

مهندس دانشور، کارشناس روابط عمومی ضمن معرفی پارک، توضیحاتی راجع به نحوه پذیرش، خدمات و حمایت های پارک از شرکت ها و تفاوت شرکت های فناور و دانش بنیان در پارک علم و فناوری بیان کرد و در ادامه به سوالات دانشجویان از قبیل مزایای عضویت در پارک و ... پاسخ داد. همچنین مهندس آقاحاجی کارشناس مرکز شکوفایی خلاقیت و نوآوری نیز ضمن عرض خوش آمدگویی، بوم مدل کسب و کار را به صورت تعاملی برای دانشجویان ارائه کرد.

در این کارگاه آموزشی سعی شد تا دانشجویان به کمک مثال های واقعی از دنیای کسب و کار و استارتاپی با ارکان مختلف بوم مدل کسب و کار آشنا شوند و بتوانند برای ایده‌های خود آن را تکمیل نمایند.

این بازدید با معرفی مرکز شکوفایی خلاقیت و نوآوری و بسته‌های حمایتی آن به پایان رسید.

شایان ذکر است دانشجویان از شرکت دانش بنیان گل کوه بینالود بازدید کردند. در این بازدید مهندس فتاحی، توضیحاتی در مورد فعالیت ها و نحوه آغاز به کار شرکت گل کوه ارائه و انواع محصولات شرکت را معرفی کرد. در این بازدید تعداد ۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه فروسی حضور داشتند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات