بازدید دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی از پارک علم و فناوری خراسان


دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از پارک علم و فناوری خراسان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و‌امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان؛ صبح روز چهارشنبه ۱۱ دی ماه سال جاری، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از پارک علم و فناوری خراسان و شرکت های فناور و دانش بنیان آن بازدید کردند و با دستاوردها و محصولات آنها آشنا شدند.

در این بازدید ضمن معرفی پارک، توضیحاتی درخصوص خدمات و حمایت های پارک، نحوه پذیرش در پارک با هدف جهت دهی ایده های پژوهشی به سمت کارآفرینی بیان شد.
همچنین ضمن ارائه فرایند پذیرش در مرکز نوآوری، بوم مدل کسب و کار به صورت تعاملی به دانشجویان  ارائه شد. در این کارگاه آموزشی سعی شد دانشجویان به کمک مثال های واقعی از دنیای کسب و کار و استارتاپی حوزه سلامت و پزشکی، با ارکان مختلف بوم مدل کسب و کار آشنا شوند و علی رقم انگیزه گرفتن، بتوانند بوم را برای ایده‌های خودتکمیل کنند.

در پایان ضمن پاسخ به سوالات، دانشجویان با جمله ای از تجربه امروز، دفترچه خاطرات مرکز نوآوری را تکمیل کرده و جلسه به اتمام رسید.

شایان ذکر است دانشجویان از شرکت های فناور دانش بنیان آرون زیست طب پاژ و تجهیزات پزشکی ارسک بازدید کردند. در بازدید اول دانشجویان مراحل تولید ژل و لوله خونگیری آزمایشگاهی پزشکی و مواد اولیه آن به وسیله شرکت آرون زیست را مشاهده کردند.

در بازدید دوم از شرکت ارسک، توضیحاتی در مورد فعالیت ها، نحوه آغاز به کار شرکت و حوزه محصولات ارائه شد.

در این بازدید تعداد ۳۵ نفر از دانشجویان مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه علوم پزشکی مشهد حضور داشتند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات