بازدید فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج نیشابور از مرکز رشد فناوری نیشابور

بازدید فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج نیشابور از مرکز رشد فناوری نیشابور


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور از مرکز رشد فناوری نیشابور بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان به نقل از مرکز رشد فناوری نیشابور ، فرمانده ناحیه مقاوت بسیج شهرستان نیشابور به همراه جمعی از فرماندهان این ناحیه از مرکز رشد فناوری نیشابور بازدید کردند.

علیرضا شیرازی، مدیر مرکز رشد فناوری نیشابور ضمن ابراز خرسندی از حضور فرماندهان بسیجی در مرکز رشد نیشابور، به معرفی و بیان ظرفیت های پارک های علم و فناوری و مراکز رشد پرداخت. وی با اشاره به حوزه فعالیت های تخصصی شرکته ای جاری مرکز رشد نیشابور، به بیان برخی از مهمترین دستاوردهای مرکز و شرکت های فناور و دانش بنیان پرداخت و توجه ویژه به مقوله کارآفرینی مبتنی بر فناوری و تکنولوژی را به منظور رشد و توسعه زیست بوم کارآفرینی شهرستان و ایجاد اشتغال مولد برای رفع موانع موجود بر سر راه اشتغال جوانان تحصیل کرده با توجه به رسالت بسیج در این زمینه را خواستار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور ضمن تاکید بر منویات رهبر معظم انقلاب درخصوص اقتصاد مقاومتی و توجه به اقتصاد دانش بنیان در فرمایشات ایشان، با اشاره به همکاری ها و حمایت هایی که تاکنون از شرکت های فناور و دانش بنیان صورت گرفته و به منظور تقویت و هم افزایی در استفاده از ظرفیت های والای بسیج در حوزه کارآفرینی و ایجاد اشتغال مولد، به ارائه راهکارهایی در این زمینه پرداخت.

در ادامه از شرکت های فناور مستقر در مرکز رشد فناوری نیشابور نیز بازدید به عمل آمد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات