تولید پارچه های نانو پلیمری توسط یک شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری البرز

تیم فناور و فعال شرکت کارا پلیمر سبحان مستقر در پارک علم و فناوری البرز موفق به تولید پارچه های نانو پلیمری شدند .
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، مهندس مرتضی زارعدار مدیرعامل شرکت کارا پلیمر سبحان با اعلام این خبر گفت: هم خط تولید کارگاهی و هم خط تولید پارچه های پلیمری را در داخل کشوراستارت زدیم .
مدیرعامل شرکت کارا پلیمر سبحان افزود: از مرداد سال ۱۳۹۶ عضو مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری البرز شدیم و علاوه بر دفتر کار، فضای هم برای تولید در پارک علم و فناوری البرز در اختیار شرکت قرار داده شد و در آنجا خط تولید پارچه های پلیمری را استارت زدیم که نمونه این پارچه ها، خیمه های عزاداری و یا چادرهای مربوط به کامیون ها و یا پارچه های عایقی استخرها و ... هستند .
وی که فارغ التحصیل رشته صنایع و پلیمر است افزود: ما ماشین ها و پارچه ها را خودمان تولید می کنیم و خوشبختانه توانسته ایم صرفه جوی خوبی برای کشور داشته باشیم چرا که نمونه چینی این دستگاه ها ۷۰۰ هزار دلار و نمونه اروپایی آن سه برابر این قیمت است .
زارعدار با اشاره به اینکه در حال حاضر مستقیما ۵ نفر در این کارگاه مشغول هستند گفت: با وجود کمک کمیته امداد نیاز به حمایت از نهادهای حامی برای توسعه کارگاه  داریم .
شرکت "کارا پلیمر سبحان" عضو فعال مرکز رشد و پارک علم و فناوری البرز در زمینه تولید پارچه های نانو پلیمری بعنوان واحد فناور منتخب  شرکت های دانش بنیان و فناور پارک ها و مراکز رشد جهاد دانشگاهی  در سال جاری شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت .
پارک علم و فناوری البرز در حال حاضر ۱۷۰ شرکت دانش بنیان و فناور را  مورد پذیرش و حمایت قرار داده و از آنها در زمینه های مختلف حمایت می کند که بسیاری از آنها در سطح ملی و بین المللی می درخشند .
لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری البرز

منبع خبر

پارک علم و فناوری البرز

پارک علم و فناوری البرز

زمینه فعالیت جامع

    نظرات