تولید «محلول ضدعفونی کننده سطوح» در مرکز رشد لارستان

تولید «محلول ضدعفونی کننده سطوح» در مرکز رشد لارستان

تولید «محلول ضدعفونی کننده سطوح» در مرکز رشد لارستان

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری فارس و به نقل از پایگاه خبری آفتاب لارستان، محلول ضدعفونی کننده سطوح توسط شرکت نانو فرداد شیمی پارس مستقر در مرکز رشد لارستان تولید و به بازار عرضه شد.

این محصول مبتنی بر فناوری نانو است که به عنوان یکی از تکنولوژی های جدید مواد ضد عفونی کننده به کار گرفته می شود و جایگزین مناسب تری برای الکل است.

دکتر «رحمت الله صبوری»، رئیس هیئت مدیره این شرکت در این باره به آفتاب لارستان گفت: در این شرایط که با کمبود الکل مواجه هستیم تهیه این محصول، از لحاظ اقتصادی نیز به صرفه خواهد بود؛ همچنین این محصول از لحاظ محیط زمینی نیز جایگزین مناسب تری از «آب ژاول» است و با اثرگذاری سریع که دارد می تواند برای سطوح مختلف به کار رود.

صبوری در ادامه با بیان اینکه کلیه مراحل تولید این محصول در این مرکز و در لارستان صورت می گیرد درباره چگونگی توزیع این محصول نیز گفت: توزیع این محصول فعلا در منطقه لارستان صورت خواهد گرفت تا بتوانیم نیاز مردم منطقه را در این روزها که تقاضا برای شوینده ها و ضدعفونی کننده ها بیشتر از قبل شده، تامین کنیم.

وی افزود: توزیع این محصول در حال حاضر در تمامی داروخانه های لارستان انجام شده همچنین قرار است به تعداد زیاد در اختیار نهادهای بهداشتی و خدمات شهری نیز قرار گیرد و در صورت مازاد ان شالله عرضه مستقیم نیز صورت خواهد گرفت.

این مجموعه در زمینه تولید انواع نانومواد، نانوسیال و تولید نانو پوشش آنتی باکتریال و… فعالیت دارد که در حال حاضر با استفاده از دانش محققان بومی لارستان برای حل بحران به وجود آمده و رفع نیاز منطقه اقدام به تولید محصولات ضد عفونیِ سطوح، کرده است.

این صنعتگر لارستانی در پاسخ به مقدار ظرفیت تولید این شرکت نیز گفت: در حال حاضر این شرکت توانایی تولید ۱۵۰۰ بسته نیم لیتری در روز را دارد که در صورت تقاضای بیشتر تا ۲۵۰۰ بسته نیم لیتری در روز هم امکان تولید داریم.

وی درباره برنامه های آتی این شرکت دانش بنیان گفت: تولید ضدعفونی کننده های دست و لباس در برنامه های آتی این شرکت قرار دارد که امیدواریم هرچه زودتر عملی شود.

شرکت «نانو فرداد شیمی پارس» از شرکت های فناور است که از سال گذشته در مجموعه پارک علم و فناوری استان فارس و در محل مرکز رشد واحدهای فناور لارستان مستقر شده است.

علاقه مندان برای اطلاع از محصولات این شرکت همچنین تهیه این محلول ضدعفونی کننده سطوح می توانند با شماره ۰۹۱۷۲۵۲۶۸۸۹ تماس بگیرند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری فارس

منبع خبر

پارک علم و فناوری فارس

پارک علم و فناوری فارس

پارک علم و فناوری فارس یک پارک علم و فناوری در شهر شیراز می باشد

    نظرات