توانمندی شرکت های پارک علم و فناوری مازندران در مبارزه با کرونا ویروس

توانمندی شرکت های پارک علم و فناوری مازندران در مبارزه با کرونا ویروس

به گزارش روابط عمومی مرکز رشد نوشهر، شرکت مدار گستر فناور چالوس مستقر در مرکز رشد نوشهر موفق به ساخت دستگاه اکوسونا و اکواستریل با بهره گیری از فناوری استفاده از ژنراتورهای تولید کننده اکسیژن فعال شده است که خاصیت بسیار خوبی در نابودی عوامل ویروسی بخصوص کرونا دارد.
این شرکت که مدت دو سال است در مرکز رشد نوشهر وابسته به پارک علم و فناوری مازندران مستقر می باشد از مدت ها قبل در حوزه ساخت این دستگاهها با کاربرد بیمارستانی در حال فعالیت بود که با شیوع بیماری ویروسی کرونا می توان از این دستگاه با فناوری بالا و کاربردی در اتاق های ایزوله و قرنطینه بیمارستان ها و شرکت ها و مکان های عمومی استفاده نمود.
سیستم اکسیژن فعال یکی از قویترین سیستم های ضدعفونی کننده در جهان است که بر روی تمام آلودگی ها موثر است، این سیستم نه تنها ویروس آنفولانزا را از بین می برد بلکه تمام ویروس ها، قارچ ها و باکتری های قوی را نابود می کند و کلیه آلودگی های میکروارگانسیمی و شیمیایی را از بین می برد.

امروزه با توجه به شیوع روزافزون آلودگی های مقاوم و متفاوت در جهان از جمله کرونا ، آنفولانزای نوع A، سیستم تولید گازاکسیژن فعال (ازن) قادر است به سهولت نسبت به ضدعفونی و استریل محیط های بهداشتی و در مانی اقدام موثر نماید و نگرانی های موجود را به حد قابل توجه ای کاهش دهد.
هم چنین مرکز تحقیقات ازن پزشکی و خانگی نیمه صنعتی ایران در جدیدترین گزارش خود لیستی از خواص ضدعفونی کنندگی و بیخطر سازی میکروب ها و ویروس ها را از طریق ازن و اکسیژن فعال اعلام نموده است که می توان به ضدعفونی نمودن و استریل تجهیزات و محیط  بیمارستانی، نگهداری مواد غذایی، کاربردهای کشاورزی و نگهداری بذر اشاره نمود.

لینک اصل خبر در سایت مرکز رشد واحدهای فناور آمل

منبع خبر

مرکز رشد واحدهای فناور آمل

مرکز رشد واحدهای فناور آمل

مرکز رشد واحدهای فناور آمل یک مرکز رشد در شهر آمل می باشد

    نظرات