گردش مالی ۳۰۰ میلیارد تومانی شرکت‌های پارک علم و فناوری مازندران

گردش مالی ۳۰۰ میلیارد تومانی شرکت‌های پارک علم و فناوری مازندران

رئیس پارک علم و فناوری مازندران، میزان گردش مالی شرکت‌های دانش بنیان را در استان تا آذر ماه سال جاری حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری مازندران، دکتر علی معتمدزادگان میزان گردش مالی شرکت‌های دانش بنیان استان را تا پایان آذرماه سال جاری بیش از دویست میلیارد و ۹۶۲ میلیون و ۵۸۴ هزار ریال اعلام کرد و گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان استان امسال بیش از یک میلیون و سیصد هزار دلار صادرات محصولات فناورانه داشته‌اند.

وی با بیان اینکه ایجاد شبکه نوآوری و فناوری مازندران و ایجاد اشتغال برای هزار و ۳۳۰ نفر در شرکت‌های دانش بنیان از جمله دستاوردها است، افزود: ۶هزار و ۴۳۰ مترمربع فضای استقرار مفید برای شرکت‌ها ایجاد شده است.

دکتر معتمدزادگان ادامه داد: در حال حاضر ۶ مرکز رشد واحدهای فناوری در شهرستان‌های ساری، سیمرغ، نوشهر، آمل، تنکابن و بهشهر و چهار ساختمان در مرکز شهر ساری برای استقرار واحدهای فناور و دانش بنیان وجود دارد.

وی برگزاری سه هزار و۱۳۶ نفر ساعت دوره‌های آموزشی، راه اندازی مرکز نوآوری و فناوری، شروع تکمیل عملیات عمرانی ساخت مرکز نوآوری و رشد نوشهر را از جمله اقدامات  پارک علم و فناوری مازندران در سال ۱۳۹۸ برشمرد و گفت: با حضور وزیر علوم و استاندار مازندران کلنگ پردیس پارک علم وفناوری استان به زمین زده شده است.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران، برپایی نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و پنجمین فن بازار استانی را از دیگر اقدامات بیان کرد.

لینک اصل خبر در سایت مرکز رشد واحدهای فناور آمل

منبع خبر

مرکز رشد واحدهای فناور آمل

مرکز رشد واحدهای فناور آمل

مرکز رشد واحدهای فناور آمل یک مرکز رشد در شهر آمل می باشد

    نظرات