جذب سرمایه برای شرکت‌های نوپا تسهیل می‌شود

جذب سرمایه برای شرکت‌های نوپا تسهیل می‌شود

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یکی از اهداف اصلی شبکه فن بازار ملی معاونت علمی، کمک به شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌ها است تا بتوانند با شرایط تسهیل شده‌تری به سرمایه مورد نیازشان دسترسی داشته باشند.

عدم توفیق برای جذب سرمایه می‌تواند به ناکامی تیم استارتاپی و شرکت فناور در رشد و ارائه محصول منتهی شود.

یکی از راهکارهای شبکه فن بازار معاونت علمی، معرفی شرکت‌های نوپا به شرکت‌های بزرگ و سرمایه گذاران است. بسیاری از صنایع و شرکت‌های بزرگ با مشکلاتی مواجه هستند که برای حل آنها به پاسخ های فناورانه نیاز دارند. هم سو کردن این دو نیاز با یکدیگر از جمله وظایفی است که شبکه فن بازار ملی با کمک بروکرهای آموزش دیده انجام می‌دهد.

شبکه فن بازار به همین منظور رویدادهای منظمی را برنامه‌ریزی کرده است که در طول سال و به مناسبت های مختلف برگزار می شود.

این رویدادها که به نام استارتاپ دمو شناخته می شوند ، فرصتی را برای کار آفرینان، صاحبان ایده و ابتکارات و محصولات فناورانه ایجاد می‌کند تا با سرمایه گذاران احتمالی ملاقات کنند، نقطه نظرات خود را به آنها ارائه دهند و به سوالات آنها پاسخ دهند.

خدمات فن بازار برای جذب سرمایه

فن بازارهای استانی ایجاد شده در سراسر کشور توسط شبکه فن بازار ملی وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، خدمات مختلفی را برای محقق شدن جذب سرمایه ارائه می‌کنند.

آموزش کار آفرینان برای انجام یک ارائه علمی و جذاب به سرمایه گذار از جمله خدماتی است که در این راستا انجام می‌گیرد. همچنین آماده سازی محتوای فنی کسب و کار برای آنان ، رایزنی با سرمایه گذاران و دعوت آنها به رویداد و موارد متعدد دیگر از جمله وظایفی است که کارگزاران تخصصی شبکه فن بازار معاونت علمی انجام می‌دهند.

سرمایه گذاران و علاقه‌مندان به سرمایه گذاری در شرکت‌های نوپا می‌توانند درخواست برگزاری چنین رویدادهای را به شبکه فن بازار ملی ارائه دهند.

پایان پیام/۳۳

اخبار مرتبط:

گردش مالی ۱۰۰ میلیاردی مرکز تخصصی فن‌بازار در حوزه گاز

حمایت از «فن‌بازارها» افزایش خواهد یافت

دومین نمایشگاه شهر هوشمند فرصتی برای رسیدن به افق

۳۲ قرارداد سرمایه گذاری و انتقال فناوری رونمایی شد

رئیس شبکه فن بازار ملی ایران: لرستان به یکی از فن‌بازارهای مهم کشور تبدیل شود

لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

منبع خبر

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

    نظرات