کسب و کارها در دبى چه زمانى به حالت عادى...

کسب و کارها در دبى چه زمانى به حالت عادى...

کسب و کارها در دبى چه زمانى به حالت عادى باز میگردند؟

محمد العبار، رییس هیئت مدیره شرکت اعمار ( خالق پروژه عظیم دوبی مال) مى گوید پس از اختلال در بخش‌هاى کلیدى اقتصاد به خاطر همه گیرى ویروس کرونا، انتظار مى رود که تا اواسط سال آینده (۲۰۲۱)، کسب و کارها در دبى شاهد بهبود تدریجى باشند.

العبار گفت: ما به تدریج پیش برویم و به سمت پایان سال میلادی حرکت می کنیم و اگر شیوع مجدد ویروس کرونا رخ ندهد، تا اواسط سال آینده دوباره به حالت عادى خواهیم رسید.

وى ضمن قدردانى از تلاشهاى صورت گرفته توسط جامعه جهانی براى مهار شیوع کرونا افزود: زمان آن است که مرحله به مرحله بازگشایى فرآیندهای اقتصاد به صورت دقیق  و با کنترل هاى مداوم صورت گیرد.

وی در ادامه افزود : شهر دبى یک مرکز تجارى بین المللی است و اقتصاد این شهر با کسب و کارهاى کشورهای آسیایی، روسیه، عربستان و کشورهای آفریقایی ارتباط مستقیم دارد. این شهر در مقوله برندینگ شهری ترکیبى از فرهنگها و کسب و کارهاى مختلف چند ملیتی است.

وى در پایان اظهار داشت: واکسن کووید-۱۹ احتمالا تا مارس یا آوریل سال آینده در دسترس خواهد بود. از این رو، این بیمارى همچنان باید تحت نظارت و کنترل کادرهای پزشکی در سراسر جهان باشد و نباید ازکنار آن به سادگی گذشت. وی از نمایشگاه اکسپوی جهانی که در دوبی برگزار خواهد شد به محلی براى نمایش اتحاد جهانی در ریشه کنی این ویروس کشنده یاد کرد.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات