بازدید رئیس پارک علم و فناوری گلستان از ایستگاه مرکز تحقیقات، آموزش‌کشاورزی و منابع‌طبیعی استان

بازدید رئیس پارک علم و فناوری گلستان از ایستگاه مرکز تحقیقات، آموزش‌کشاورزی و منابع‌طبیعی استان

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، عصر دیروز رئیس پارک علم و فناوری گلستان به اتفاق معاون این پارک از ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای واحدهای فناور مستقر در ایستگاه تحقیقاتی چالکی وابسته به مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان بازدید به‌عمل آورد.

در جریان این بازدید که به‌منظور سنجش ظرفیت‌های این ایستگاه تحقیقاتی جهت امضای تفاهم‌نامه‌ای برای راه‌اندازی یک مرکز رشد مشترک بین پارک و مرکز تحقیقات برگزار شد، هسته‌ها و واحدهای فناور ضمن ارائه طرح‌ها، محصولات و دستاوردهای خود، خواستار همفکری و بررسی راهکارهای لازم جهت برون‌رفت از مشکلات پیش روی این واحدها توسط مجموعه پارک علم و فناوری گلستان شدند.

در حاشیه این بازدیدها نیز، جلسه‌ای با حضور مدیران مرکز تحقیقات، آموزش‌کشاورزی و منابع‌طبیعی استان و پژوهشگران این مرکز برگزار شد که شرکت‌ها یکایک به تشریح پروژه‌های تحقیقاتی پیش روی خود پرداختند.

همچنین دکتر غفاری رئیس پارک علم و فناوری گلستان با تشریح خدمات و حمایت‌های مختلف پارک علم و فناوری گلستان، صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بر لزوم ایجاد هم‌افزایی و همکاری بین مجموعه پارک علم و فناوری و مرکز تحقیقات، آموزش‌کشاورزی و منابع‌طبیعی استان تاکید کرد.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

      نظرات