معرفی پنل ارزیابی سازمانی و گروهی سایت تست و تایپ

معرفی پنل ارزیابی سازمانی و گروهی سایت تست و تایپ

پنل ارزیابی سازمانی و گروهی تست و تایپ یک نرم افزار آنلاین است که به مدیران کمک میکند شایستگیهای شغلی را در آن درج کنند و بر اساس آن افراد را استخدام و ارتقا دهند. این سیستم افراد را بر اساس شایستگیهای مد نظر کارفرما رتبه بندی، اولویت دهی و مقایسه میکند.

انتخاب و استخدام بهترین افراد برای مشاغل مختلف در سازمان، همواره یکی از چالش های بزرگ منابع انسانی در سازمان ها بوده است. در بُعد استخدام، انتخاب بهترین کاندیداهای شغلی و در بُعد نگهداشت، توسعه فردی و ارتقاء کارکنان همواره از حساس ترین و دشوارترین مراحل یک کسب و کار است. به همبن دلیل هر شرکتی که در گیر استخدام و ارزیابی کارکنان است، به اهمیت ارزیابی دقیق و بدون اظهار نظر شخصی پی برده است.

پنل ارزیابی سازمانی و گروهی تست و تایپ به شما کمک می کند تا به راحتی و با کمترین زمان ممکن بتوانید برای استخدام، بهترین ها را انتخاب کنید و برای ارزیابی کارکنان فعلی به موارد مورد نیاز آموزشی مهارت های نرم آن ها بپردازید تا آن ها را برای ارتقا و یا رشد شغلی آماده کنید

در این پنل یک فضای ابری به شرکت شما اختصاص داده می شود. امکان تعریف گروه های کاری و چارت سازمانی برای شما فرآهم آورده شده است. امکان ارسال لینک آزمون های مورد نظر شما با نام شرکت شما وجود دارد و همچنین می توانید نتایج افراد را در این سیستم مورد بررسی قرار بدید و گزارش های مدیریتی علاوه بر گزارش های هر تست داشته باشید. درصد تطابق افراد با مشاغل فراهم آورده شده و شما می توانید افراد را با هم مورد مقایسه قرار بدید.

علاوه بر امکانات فوق امکان تعریف شایستگی‌های شغلی نیز وجود دارد که بر اساس آن شما بتوانید در بین انبوهی از کاندیداهای شغلی تنها افرادی را پیدا کنید که بالاتری شرایط احراز را دارند. پنل سایت تست و تایپ به شما درصد تطابق و رتبه هر فرد را به صورت اولیت بندی شده نشان می دهد.

علاوه بر این می توانید در صورت نیاز از مشاورین متخصص ما در حوزه رفتار سازمانی و روانشناسی صنعتی و سازمانی برای ارزیابی افراد کمک بگیرید.

به طور کلی پنل ارزیابی سازمانی و گروهی سایت تست و تایپ کار شما را برای ارزیابی راحتر و دقیق تر میکند و به شما قدرت تصمیم گیری میدهد

    منبع خبر

    تست و تایپ

    تست و تایپ

    تست و تایپ یک استارتاپ در شهر تهران می باشد

    نظرات