بازدید دکتر محمدتقی نظرپور، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از پارک علم و فناوری هرمزگان

دکتر نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم به همراه دکتر همتی استاندار هرمزگان روز پنج شنبه مورخ ۲۶/۱۰/۹۸ در جلسه‌ای مشترک با رئیس و معاون پارک علم و فناوری هرمزگان، در مکان برج فناوری هرمز، به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل جاری این پارک پرداختند.

در این دیدار حاضرین از ساختمان جدید پارک علم و فناوری هرمزگان بازدید کردند. دکتر نظرپور بعد از این بازدید ، برج فناوری هرمز را نمونه موفق یک ساختمان هوشمند و سبز خواندند که با بازسازی موفق یک ساختمان قدیمی و ایجاد چرخه‌های بازیافت آب و استفاده بهینه از روشنایی و سیستم سرمایشی هوشمند می‌تواند الگویی برای دیگران نیز باشد. وی همچنین پیشنهاد شکل‌گیری فضای آزمایشگاهی در کنار این فضا و رفع همه نیازهای شرکت‌های دانش‌بنیان در یک مجموعه را مطرح کردند.

همچنین استاندار هرمزگان پارک علم و فناوری هرمزگان را نمونه موفقی معرفی کردند که بازسازی ساختمان را به صورت هوشمند در کشور پیاده کرده است. دکتر همتی همچنین افزودند که با توجه به اینکه همه پارک‌های علم و فناوری موفق در دنیا ذیل یک دانشگاه شکل گرفته‌اند، و با توجه به تخصیص زمین در دانشگاه هرمزگان برای احداث پارک علم و فناوری در آن، استانداری هرمزگان نیز آماده است از محل اعتبارات توازن به پارک علم و فناوری کمک کند تا یک ساختمان جدید در محل دانشگاه هرمزگان برای پارک علم و فناوری هرمزگان احداث شود.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری هرمزگان

منبع خبر

پارک علم و فناوری هرمزگان

پارک علم و فناوری هرمزگان

پارک علم و فناوری هرمزگان یک پارک علم و فناوری در شهر بندرعباس می باشد

نظرات