نشست مشترک رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان و حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، امام جمعه بندرعباس

دکتر علی فتی، رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان روز چهارشنبه مورخ ۱۱/۱۰/۹۸ با امام جمعه بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده دیدار کردند. این دیدار دکتر فتی به معرفی پارک علم و فناوری و اهم فعالیت‌های پارک پرداختند و جریان فعالیت‌های پارک را پس از استقرار در محل جدید برج هرمز تشریح نمودند.

در ادامه این دیدار دو شرکت موفق پارکی به معرفی فعالیت‌ها و محصولاتشان پرداختند. یکی از این شرکت‌ها، شرکت مشاهیر ایده‌پرداز ویرا است که در زمینه فروش اینترنتی سوغات و تحت مدیریت آقای رشید و شرکت دیگری شرکت کیمیای باغ طبیعت است که در زمینه تهیه و تولید محصولات بهداشتی و آرایشی با منشاء گیاهی و تحت مدیریت خانم دکتر زیرک‌زاده فعالیت می نماید.

در این دیدار امام‌جمعه بندرعباس ضمن تقدیر از گام‌های بلند پارک علم و فناوری در ایجاد فضای امید در بین جوانان و در جامعه، برج فناوری هرمز را نماد علم و فناوری و مظهر اقتصاد مقاومتی در شهر بندرعباس خواندند و افزوند این دو شرکت که امروز در اینجا به معرفی خویش پرداختند، خود نمود دو مسیر پرخیر و برکت در اقتصاد کشور هستند که یکی مسیر بالعکس در اشتغال و تبدیل یک کارمند به یک کارآفرین موفق و دیگری مسیر مهاجرت معکوس و بازگشت متخصصان از خارج از کشور به داخل مهین عزیزمان است.

در انتهای این دیدار نیز امام جمعه بندرعباس ضمن آرزوی کسب توفیقات بیشتر برای پارک علم و فناوری هرمزگان افزودند که دفتر امام جمعه آمادگی هرگونه همکاری با پارک علم و فناوری و مساعدت در تکمیل فضاو آزمایشگاه‌های این پارک را دارد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری هرمزگان

منبع خبر

پارک علم و فناوری هرمزگان

پارک علم و فناوری هرمزگان

پارک علم و فناوری هرمزگان یک پارک علم و فناوری در شهر بندرعباس می باشد

نظرات