توافق مهم شرکت فولاد هرمزگان و پارک علم و فناوری هرمزگان

توافق مهم شرکت فولاد هرمزگان و پارک علم­ و­فناوری هرمزگان: یک گام رو به جلو در تسهیل همکاری بین شرکت­های دانش بنیان و صنعت

یکی از اهداف مهم پارک  علم و فناوری هرمزگان، ایجاد یک شبکه نوآوری متشکل از مراکز تحقیق و توسعه صنعتی و دانشگاهی استان با مرکزیت پارک علم و فناوری است که در این مسیر مدتی است که پارک علم و فناوری هرمزگان از کلیه مراکز تحقیق و توسعه صنعتی شاخص استان برای استقرار در محل برج هرمز دعوت کرده است.

در این راستا مهندس فرزاد ارزانی مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان به همراه معاونت تحقیق و توسعه این شرکت مهندس کاظمی و دبیر کمیته تحقیقات مهندس زارع  در تاریخ /۱۰/۹۸  از برج فناوری هرمز بازدید کردند. در این دیدار دکتر علی فتی، رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان، به تشریح برنامه­های این پارک برای تسهیل ارتباط بین پژوهشگران، اساتید دانشگاهی و شرکت­های دانش­بنیان با واحدهای صنعتی و نقش حمایتی پارک در این زمینه پرداخت. همچنین مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان نیز ضمن استقبال از برنامه­های مطرح شده به تشریح نیازهای فناورانه این واحد صنعتی پرداخت.

در این جلسه طرفین به توافق­های مهمی دست یافتند که از جمله آنها می­توان به  استقرار قسمتی از واحد تحقیق و توسعه فولاد هرمزگان در پارک علم فناوری با هدف تسهیل همکاری­های آتی با شرکتهای دانش­بنیان و استقرار دبیرخانه کنفرانس ریخته گری مداوم فولاد در پارک علم و فناوری اشاره کرد. همچنین طرفین برای همکاری در چندین پروژه مهم صنعتی به توافق رسیدند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری هرمزگان

منبع خبر

پارک علم و فناوری هرمزگان

پارک علم و فناوری هرمزگان

پارک علم و فناوری هرمزگان یک پارک علم و فناوری در شهر بندرعباس می باشد

نظرات