تسهیل در اعطای تسهیلات و حمایت های مالی به شرکت های فناور

تسهیل در اعطای تسهیلات و حمایت های مالی به شرکت های فناور

به منظور تسهیل در تامین مالی شرکت‌های فناور، قرارداد عاملیت بین پارک علم و فناوری گیلان و صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی گیلان منعقد شد .


این قرارداد که به امضای رییس هیات عامل صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی گیلان و رئیس پارک علم و فناوی گیلان رسید، تمامی حمایت های مالی پارک علم و فناوری گیلان و مراکز رشد آن به این صندوق سپرده شده است.

دکتر سمیعی رییس هیات عامل صندوق در مراسم انعقاد قرارداد بر لزوم تخصیص بهینه منابع صندوق  و تسریع در ارائه خدمات به شرکت‌های فناور و دانش بنیان، جهت تحقق اهداف اصلی صندوق تاکیده کرد .


دکتر باستی رئیس پارک علم و فناوری گیلان نیز ابراز امیدواری کرد که صندوق پژوهش و فناوری استان در سال جهش تولید بتواند در راستای تحقق اهداف توسعه اکوسیستم نوآوری استان با تسهیل در روند پرداخت تسهیلات از جمله اخذ وثایق و ضمانت‌ها در تامین مالی طرح ها فنارانه نقش خود را ایفا نماید .


شایان ذکر است که با بررسی‌های تجارب دیگر استان‌ها در واگذاری عاملیت به صندوق پژوهش و فناوری، افزایش رضایت‌مندی شرکت‌های فناور و همچنین تسهیل در روند توسعه اقتصاد مبتنی بر دانش را فراهم نموده است و این امر سبب شده تا ارائه خدمات مالی به شرکت‌های فناور استان تسریع شود.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گیلان

منبع خبر

پارک علم و فناوری گیلان

پارک علم و فناوری گیلان

پارک علم و فناوری گیلان یک پارک علم و فناوری در شهر رشت می باشد

    نظرات