آیین اختتامیه تعاون ایونت برگزار شد

آیین اختتامیه تعاون ایونت برگزار شد

آیین اختتامیه تعاون ایونت، رویداد تخصصی راه اندازی کسب و کارهای نوپا در حوزه شرکت های تعاونی توسط پارک علم و فناوری خوزستان و با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خوزستان در این رویداد که صبح امروز ۲۵ خرداد ماه در سالن اجتماعات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد رییس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: ایجاد همکاری بیشتر بین شرکت های تعاونی و حوزه فناوری می تواند فضای کسب و کار در حوزه تعاونی ها را از حالت سنتی خارج کند.

دکتر ایرج کاظمی نژاد ادامه داد: بحران کرونا عاملی بود تا مردم نسبت به کسب و کارهای فناورانه استقبال بهتری نشان دهند، به طور کلی بشر در هر شرایطی که باشد راه خود را پیدا می کند و این مهم نشان می دهد باید توجه بیشتری به کسب و کارهای مبتنی بر فناوری های نوین داشته باشیم.

رییس پارک علم و فناوری خوزستان در پایان گفت: کسب و کارهای سنتی نیز می توانند با بهره گیری از فناوری های نوین به کسب و کار خود کمک کرده و زمینه رشد حداکثری آن را فراهم کنند.

گفتنی است: در مدت زمان ثبت ایده، ۱۴ ایده به طور کلی به دبیرخانه رویداد واقع در پارک علم و فناوری ارسال شده که پس از ارائه آنها به صورت مجازی، ۷ ایده مورد پذیرش قرار گرفت و از میان آنها یک ایده به عنوان ایده برتر تقدیر شد.




لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خوزستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان یک پارک علم و فناوری در شهر اهواز می باشد

    نظرات