فراخوان طرح گرنت رشد استان فارس

فراخوان طرح گرنت رشد استان فارس

با توجه به عضویت پارک علم و فناوری فارس در شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال (تاد) و با توجه به سیاست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص شبکه تاد به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی و نیز توجه به نقش شبکه در توسعه کارآفرینی دانایی محور، پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات از پروژه ­های توسعه محصول شرکت­های فناور تحت حمایت مراکز عضو شبکه تاد در قالب “اعتبار تحقیقاتی توسعه محصول (گرنت رشد)” در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات حمایت می­کند.

گرنت رشد حمایت مالی است که با همکاری پارک فاوا و مرکز رشد رویش، به شرکت های دوره رشد مستقر در مراکز عضو شبکه تاد تعلق می گیرد. صرفا شرکت های فناور مستقر و یا متقاضی استقرار در مراکز عضو شبکه که دارای حداقل محصول پذیرفتنی (MVP) در پروژه مورد درخواست باشند، می­توانند متقاضی این گرنت شوند. منظور از MVP، نمونه ای از خدمت یا محصول است که کارکرد اصلی و پایه ای محصول نهایی را ارائه می­کند، اما نه دارای تمامی مشخصات نهایی محصول است و نه قابل تولید انبوه یا آزمایشگاهی است.

شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال، بستری مناسب برای توسعه اقتصاد دانش بنیان و ایجاد اشتغال پایدار در این بخش است و متشکل از پارک­های علم و فناوری، مراکز رشد و شتابدهنده­ ها است که در ارتقاء سطح فعالیت­ ها در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و توسعه اقتصاد دیجیتال همکاری می­کنند. پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات( فاوا) ضمن عضویت در شبکه تاد، مسئولیت راهبری این شبکه را نیز بر عهده دارد. اعضای این شبکه در حال حاضر پارک های علم و فناوری استان مرکزی ، آذربایجان شرقی، سمنان و فارس و مرکز رشد رویش هستند.

لذا از کلیه تیم های مستقر و یا متقاضی استقرار در مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات استان فارس ، دعوت به عمل می‌آید تا نسبت به تکمیل کاربرگ‌های ذیل و ارسال اطلاعات خود اقدام نمایند.

در صورت وجود هر گونه پرسش با شماره تماس ۳۶۳۶۰۳۰۳-۰۷۱داخلی ۳۶۴ تماس حاصل فرمایید.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری فارس

منبع خبر

پارک علم و فناوری فارس

پارک علم و فناوری فارس

پارک علم و فناوری فارس یک پارک علم و فناوری در شهر شیراز می باشد

    نظرات