دیدار رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه و نماینده ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان

دیدار رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه و نماینده ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان

دردیدار رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه و نماینده ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان  براستفاده ازظرفیت های  واحد های فناور و شرکت های دانش بنیان در برگزاری با شکوه همایش ملی فرهنگ جهادی و جهش تولید  تا کید شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه ، دراین دیدار حجت الاسلام حسینی مقدم نماینده ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان کرما نشاه با بیان اینکه همایش ملی فرهنگ جهادی و جهش تولید که قرار است شهریورماه توسط این سازمان برگزار شود، گفت:برای برگزاری بهتر این همایش ملی نیازمند همکاری متخصصین و نوآوران و فناوران استان هستیم  .

وی در ادامه با اشاره به اینکه نام گذاری سال  توسط مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید سرمشق همه فعالیت ها و تلاش ها قرار گیرد ، افزود:این همایش با همکاری و مشارکت  استانداری همه دانشگاهها ونهادهای فرهنگی  و علمی  و اجرایی برگزار می شود.

حسینی مقدم در ادامه تصریح کرد : امیدواریم همایش ملی فرهنگ جهادی و جهش تولید خروجی های بسیار خوبی در راستای جهش تولید  داشته باشد.

در ادامه  دکتر معصومه خان احمدی  رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه با بیان اهمیت حوزه کشاورزی در اقتصاد استان  و پتانسیل های بسیار خوب در این بخش گفت : فناوران و صاحبان ایده بسیار خوبی در مرکز رشد کشاورزی پارک علم و فناوری کرمانشاه ایده های  خود را به محصولات نوآورانه تبدیل کرده اند و نقش آفرین در اقتصاد دانش بنیان استان هستند .

خان احمدی در ادامه  براستفاده ازظرفیت های  واحد های فناور و شرکت های دانش بنیان در برگزاری با شکوه همایش ملی فرهنگ جهادی و جهش تولید  تا کید کرد.

وی افزود:در این همایش ملی نیز پارک علم و فناوری کرمانشاه با مشارکت ،همکاری  و حمایت در پذیرش ایده ها در پارک گامی در جهت فرهنگ سازی و تلاش برای  جهش تولید برمی دارد.

خان احمدی خاطر نشان کرد : با توجه به شرایط کرونا درصورتی که در حاشیه این همایش امکان برگزاری نمایشگاه فراهم شد تعدادی از واحد های حوزه کشاورزی در آن حضور خواهند داشت .

در ادامه این دیدار مقرر شد محور هایی تحت عنوان" ایده های نوآورانه با قابلیت تجاری سازی در حوزه کشاورزی" به عناوین این همایش اضافه گردد

در پایان  دکتر خمیس آبادی رییس کمیته علمی و داوری همایش ،دکتر جلالی هنرمند دبیر علمی و مهندس خوش خوی مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری کرمانشاه به گفت و گو درخصوص با شکوهتر برگزار شدن این رویداد علمی پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

منبع خبر

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه یک پارک علم و فناوری در شهر کرمانشاه می باشد

    نظرات