آماده همکاری با مسئولان بنیاد شهید استان جهت اشتغالزایی ایثارگران هستیم

آماده همکاری با مسئولان بنیاد شهید استان جهت اشتغالزایی ایثارگران هستیم

علی باستی رئیس پارک علم و فناوری گیلان با حضور در سازمان بنیاد شهید استان با عبدالله پاکاری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان و جمعی از مسئولان این سازمان دیدار کرد.

در این دیدار، باستی ضمن اشاره به اینکه جامعه بزرگ ایثارگران استان یک سرمایه گرانبها است گفت: وظیفه هر یک از مسئولان استان این است که از جامعه بزرگ ایثارگران به عنوان یک سرمایه گرانقدر است حمایت نمایند و هر آنچه در توان دارند در جهت خدمت‌رسانی و رفع مشکلات ایثارگران و جانبازان اقدام کنند.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان گفت: پارک علم و فناوری گیلان باتوجه به ماموریت و اهداف خود و علاوه بر مراکز رشد در برخی از شهرستان های استان در دیگر شهرستان های فاقد مرکز رشد ظرفیت هایی برای جذب نوآروان و فناوران ایجاد نموده است تا بتوانیم با حمایت از ایشان شبکه حمایتی پارک را در استان گسترش دهیم و در این راستا آماده هر گونه همکاری با مسئولان بنیاد در جهت اشتغالزایی جامعه ایثارگران هستیم.

وی افزود: پارک علم و فناوری گیلان ساختاری را فراهم نموده تا جوانان خلاقیت و دارای ایده و نوآوری را جذب و حمایت نماید اما این کار به تنهایی و بدون همکاری سایر سازمان های استان به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

علی باستی ادامه داد: ما آماده‌ایم تا فرایندهای جذب، پذیرش و حمایت از نخبگان و جوانان صاحب ایده جامعه ایثارگران استان را در بستری متفاوت ایجاد کنیم تا با همکاری بنیاد شهید استان اقدامی شایسته برای جامعه ایثارگران استان انجام دهیم.

عبدالله پاکاری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با بیان اینکه اشتغال یکی از مهمترین مشکلات جامعه ایثارگران است، از مسئولان پارک علم و فناوری گیلان خواست در جهت رفع این مشکل با مسئولان بنیاد مشارکت و همکاری کنند.

عبدالله پاکاری در این دیدار با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی سال جهش تولید، اظهار کرد: ایجاد بستر مناسب برای تولید پایدار و اشتغال جوانان از تکالیف هریک از دستگاه های اجرایی و سازمان های استان می باشد که با همکاری دیگر سازمان ها در راستای تحقق شعار سال اقداماتی را انجام دهند.

گفتنی است در این دیدار، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و پارک علم و فناوری گیلان پیرامون نحوه همکاری و تعامل با یکدیگر جهت اشتغالزایی جامعه ایثارگران با یکدیگر گفتگو کردند.

همچنین مقرر شد، برگزاری این جلسه‌ها با هدف هماهنگی بیشتر در جهت هدایت جامعه ایثارگران به بازار کار مستمر و مداوم و اشتغالزایی دانش بنیان باشد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گیلان

منبع خبر

پارک علم و فناوری گیلان

پارک علم و فناوری گیلان

پارک علم و فناوری گیلان یک پارک علم و فناوری در شهر رشت می باشد

    نظرات