جلسه افزایش تعامل و همکاری پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با فرهنگسرای جوان ارومیه برگزار شد

جلسه افزایش تعامل و همکاری پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با فرهنگسرای جوان ارومیه برگزار شد

جلسه هم اندیشی افزایش تعاملات پارک علم و فناوری آذربایجان غربی و فرهنگسرای خانه جوان با حضور دکتر علی محمدنیکبخت رئیس پارک علم و فناوری، هادی پناهی رئیس فرهنگسرای خانه جوان ارومیه و دکتر انصاری کارگزار فن بازار منطقه ای برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، دکتر نیکبخت با بیان اینکه پارک علم و فناوری محیطی برای کسب و کار است، اظهارکرد: جوانان زیادی با ایده محوری کار خود را در این مجموعه شروع کرده و  در حال توسعه کسب و کارهای خود هستند.

وی ادامه داد: یکی از مزیت های فعالیت در پارک های علم و فناوری چابکی کسب و کارها موجود در آن می باشد.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با ابراز اینکه استارت اپ ها و ایده های خلاقانه  بسیار حساس هستند، گفت: پارک فناوری استان حمایت های مالی و محتوایی فراوانی از این کسب و کارها دارد و چتر حمایتی خود را برای حمایت از این قبیل فعالیت ها گسترش داده است.
هادی پناهی رئیس فرهنگسرای خانه جوان نیز با اشاره به  توانمندی متخصصین  پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، اظهار کرد: مجموعه فرهنگی، ورزشی خانه جوان پتانسیل های بسیار زیادی برای برگزاری انواع دوره ها و رویدادهای مختلف را دارد که  می توان برای گسترش فرهنگ دانش بنیان از این ظرفیت ها بهره مند شد.

وی با بیان اینکه فرهنگ سرای جوان ارومیه در انواع بخش ها از جمله آسیب های اجتماعی ورود پیدا کرده است، توضیح داد: حوزه جوانان به عنوان یکی از شاخص های توسعه مطرح می باشد  و ما خواستار ایجاد  فضایی دائمی برای فعالیت جوانان مخترع و ایده پرداز در فرهنگسرای جوان ارومیه می باشیم.

رئیس فرهنگسرای خانه جوان ادامه داد: اگر در این مسیر از دانش و ظرفیت های پارک علم و فناوری بهره مند نشویم، فعالیت هایمان قطعا مفید واقع نخواهد شد.

در پایان این جلسه تصمیم بر انعقاد تفاهم نامه در زمینه برگزاری مدرسه تابستانه کارآفرینی گرفته شد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

منبع خبر

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

    نظرات