دومین وبینار از مجموعه وبینارهای دیجیتال مارکتینگ با موضوع شبکه‌های اجتماعی در پارک علم و فناوری کردستان برگزار شد

دومین وبینار از مجموعه وبینارهای دیجیتال مارکتینگ با موضوع شبکه‌های اجتماعی در پارک علم و فناوری کردستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری کردستان، دومین وبینار از مجموعه وبینارهای دیجیتال مارکتینگ پارک علم و فناوری کردستان با تدریس بهنام کشانی هم‌بنیان‌گذار کسب و کار بینام با حضور بیش از ۷۰ نفر برگزار شد.

در ابتدای این وبینار بهنام کشانی گفت: هیچ فعالیتی بدون یک استراتژی حساب شده موفق نخواهد شد، پس برای موفقیت در حوزه دیجیتال مارکتنیگ نیاز است قبل از حضور در شبکه های اجتماعی به سه سوال چطور، چرا و با چه بودجه‌ایقصد بازاریابی در شبکه های اجتماعی را داریم، پاسخ داده شود. وی در ادامه با برشمردن اهداف بازاریابی در شبکه های اجتماعی، اظهار داشت: آگاهی بخشی به مخاطب، ایجاد ترافیک سایت، ایجاد روش ارتباطی با مشتری، افزایش درآمد، برقراری راه های تعامل مشتری با ما به عنوان عرضه کننده خدمات و یا محصولات ور در پایان ایجاد اجتماعی از مخاطبین از اهداف این عمل می باشد. این متخصص حوزه دیجیتال مارکتینگ با برشمردن برخی از استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ عنوان کرد: اهداف دیجیتال مارکتینگ باید SMART باشد یعنی اینکه این اهداف باید مشخص، قابل اندازه‌گیری، دست یافتنی، مرتبط و دارای زمان مشخص باشد.

در بخش دوم وبینار شهپری به توضیح تحلیل SWOT پرداخت و گفت: پاسخ به این سوال که آیا بازاریابی برای کسب و کاری خاص  در شبکه های اجتماعی مفید است یا خیر را باید با استفاده از بررسی چهار جنبه مختلف تحلیل SWOT بررسی کرد یعنی نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدات. وی در بخش پایانی وبینار به تعیین پرسونا و مخاطب هدف کسب و کار و آنالیز رقبا اشاره کرد و گفت: چگونگی ارتباط با مخاطب و رصد بازار و شناخت بهتر مشتری را همواره باید در نظر داشت و از رقیب خود باید به عنوان منبع الهام استفاده کنیم. بخش دوم وبینار شبکه های اجتماعی روز چهارشنبه ۱۵ مرداد برگزار خواهد شد.

گفتنی است که مجموعه وبینارهای دیجیتال مارکتینگ پارک علم و فناوری کردستان با همکاری دانشگاه کردستان و بنیاد نخبگان استان کردستان برگزار می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری کردستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری کردستان

پارک علم و فناوری کردستان

پارک علم و فناوری کردستان یک پارک علم و فناوری در شهر سنندج می باشد

    نظرات