پیام تبریک رئیس پارک علم و فناوری خوزستان به مناسبت هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار

پیام تبریک رئیس پارک علم و فناوری خوزستان به مناسبت هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار

دکتر ایرج کاظمی نژاد رئیس پارک علم و فناوری خوزستان در پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران شاد باش گفت.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خوزستان پیام دکتر کاظمی نژاد بدین شرح است:

باسمه تعالی
هفدهم مردادماه، سالروز شهادت محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، فرصتی برای تقدیر و سپاس از جامعه خبرنگاری و رسانه ای ایران است. فرصتی که هم زمینه ای برای نشان دادن جایگاه و اهمیت عرصه رسانه برای عموم مردم و هم برای تکریم و تقدیر از فعالان و زحمتکشان عرصه رسانه است.
خبرنگاری، حرفه‌ای سخت، پرمخاطره و در عین حال تاثیرگذار و پرمسئولیت است. خبرنگاران، روایتگر آگاهی، حق گویی و امید به جامعه و مردم هستند. امروزه اطلاع رسانی از کانالهای مختلف ارتباطی و رسانه ای به ویژه شبکه های اجتماعی، حضور گسترده و روزافزون مخاطبان را به همراه داشته در این میان نقش خبرنگاران در افزایش آگاهی و دانش جامعه از طریق انتشار و بیان واقعیات و اخبار حقیقی بسیار مهم و حیاتی است. رسالت خبرنگار، روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه است و این مهم بجز با دقت نظر، امانتداری و سرعت عمل این عزیزان محقق نمیگردد. مسئولیت و جایگاه خبرنگاران فرهیخته و تلاش قابل ستایش این عزیزان، در روشنی بخشی به افکار عمومی، سلامت جامعه و اعتلای میهن عزیزمان بسیار خطیر و تعیین کننده است.
در این روزها که کشور عزیزمان با مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند، این خبرنگاران هستند که با تلاش مضاعف در جهت تزریق امید به جامعه و تقویت اعتماد به نفس و ترویج روحیه خودباوری در بین هموطنان، می توانند زمینه ساز گذر از این مسیر و حرکت به سمت تعالی، پیشرفت، سربلندی و سعادت باشند.
اینجانب برخود لازم می‌دانم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به‌ویژه شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به تمامی صاحبان اندیشه، فکر و آگاهی، خبرنگاران، روزنامه نگاران و فعالان حوزه اطلاع‌رسانی در استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض نمایم و از درگاه خداوند متعال توفیق و سربلندی را برای این عزیزان مسئلت نمایم.

ایرج کاظمی نژاد

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان




لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خوزستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان یک پارک علم و فناوری در شهر اهواز می باشد

    نظرات