بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از دستاوردهای فناورانه استان قم

بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از دستاوردهای فناورانه استان قم


به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان قم، دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از دستاوردهای فناورانه استان بازدید به عمل آورد.
بنابراین گزارش، در این سفر یک روزه گروهی از مدیران ارشد معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همراهی دکتر سرمست، استاندار قم، دکتر سید حسین اخوان علوی، رئیس پارک علم و فناوری استان و جمع دیگری از مدیران استان و فعالان حوزه فناوری از دستاوردهای فناورانه بازدید به عمل آوردند.
در این سفر دکتر ستاری و هیات همراه از ساعت ۶ صبح روز ۳۰ دی ماه از سه شرکت دانش بنیان صنعتی، مجموعه فرهنگی و هنری خانه ماهد بازدید کرده و در ادامه به همراه آیت الله اعرافی، رئیس حوزه های علمیه کشور ساختمان مرکزی فناوری و رشد(حجره نوآوری) افتتاح و از فاز ۲ پلتفرم پخش زنده دروس مدرسه فقاهت بهره برداری کردند و در ادامه تفاهم نامه پردیس خلاقیت و نوآوری جهان اسلام به امضاء رسید.
دیدار با آیت الله حسینی بوشهری، رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و افتتاح مرکز نوآوری اشراق دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم و مرکز خلاقیت و نوآوری مبتدا از جمله دیگر برنامه های این سفر استانی بود.
بخش دوم سفر استانی معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و هیات همراه بازدید از محل پیشنهادی کارخانه نوآوری قم و افتتاح مرکز نوآوری و دفتر جدید صندوق کریمه قم در پارک علم و فناوری استان قم و بازدید از دستاوردهای فناورانه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی قم بود.
پایان بخش سفر استانی دکتر ستاری راه اندازی مرکز نوآوری مرکز رشد دانشگاه قم و بازدید از نمایشگاه محصولات و دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و فناوران استان بود که با استقبال چشمگیر ۳۰ واحد فناور و گروه های شتاب دهنده برگزار شد.


لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری قم

منبع خبر

پارک علم و فناوری قم

پارک علم و فناوری قم

پارک علم و فناوری قم یک پارک علم و فناوری در شهر قم می باشد

    نظرات