آخرین مهلت ارسال مقالات به پنجمین کنفرانس بین‌المللی اینترنت اشیاء

آخرین مهلت ارسال مقالات به پنجمین کنفرانس بین‌المللی اینترنت اشیاء

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان؛ پنجمین دوره کنفرانس بین المللی اینترنت اشیا ء و کاربردها، در تاریخ ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با حمایت علمی ( IEEE ) و با همکاری دانشگاه اصفهان و دانشگاه فردوسی مشهد به صورت مجازی برگزار می‌گردد .

محورهای این همایش شامل فناوری‌های مرتبط با اینترنت اشیاء، سرویس‌ها و کاربردهای اینترنت اشیاء، اینترنت اشیاء و رایانش، اینترنت اشیاء و دانش داده‌ها و امنیت اینترنت اشیاء و حریم خصوصی است.

در این رویداد که تنها کنفرانس تخصصی و بین المللی در حوزه اینترنت اشیا در ایران می‌باشد، مقالات هم به فارسی و هم به انگلیسی پذیرش می‌شوند و از امسال برای اولین‌بار انتخاب پایان نامه برتر ارشد و دکتری در حوزه اینترنت اشیاء انتخاب خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ مقالات فارسی توسط موسسه ISC و مقالات انگلیسی توسط IEEE نمایه خواهند شد .

در این کنفرانس ملاک پذیرش مقالات به کیفیت آنها بستگی دارد نه تعداد و به دلیل استفاده از داورهای بین المللی، مقالات باید کیفیت فوق‌العاده بالایی داشته باشند تا انتخاب شوند.

حدود چهل نفر در کمیته علمی این همایش از بیست دانشگاه معتبر دنیا حضور دارند که تعداد قابل توجهی از اعضای این کمیته از دانشگاه‌های خارج از ایران از جمله کانادا، استرالیا، آمریکا و کشورهای اروپایی همچون اسپانیا هستند.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام، ارسال مقاله و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه رسمی کنفرانس به نشانی http://iot2021.ui.ac.ir/fa مراجعه و یا با دبیرخانه رویداد به شماره تلفن۳۷۹۳۵۶۴۲-۰۳۱ تماس حاصل فرمایند.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

      نظرات