با برگزاری کارگاه نحوه ارائه ایده؛ کسب و کارهای فناورانه جوانان کرمانشاهی شتاب می گیرد

با برگزاری کارگاه نحوه ارائه ایده؛ کسب و کارهای فناورانه جوانان کرمانشاهی شتاب می گیرد

دومین کارگاه طرح شتابدهی کسب وکارهای فناورانه جوانان در مرکز نوآوری و شتابدهی پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و جهاددانشگاهی کرمانشاه «منش» درخصوص ارائه ایده برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه، در این کارگاه مهندس مسعود نیک روش به ارائه توضیحاتی کاربردی در خصوص معرفی شرکت و بنیانگذاران آن، نحوه معرفی تیم، فرصت های محصول جدید، ویژگی های منحصر بفرد محصول، مدل کسب و کار و اهداف مالی پرداخت.
تحلیلی رقابتی، ارزش گذاری استارت آپ و استراتژی خروج از دیگر موضوعات مهم در حوزه راه اندازی کسب و کار بود که مدرس این کارگاه به بحث در مورد آنها پرداخت.
طرح شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان «منش» به منظور بالندگی و رشد جوانان در استان کرمانشاه آغاز شده است و رده های سنی ۱۸ تا ۳۵ سال را شامل می شود. برگزاری کارگاه هایی از این دست به علاقمندان فعالیت های استارت آپی کمک می کند تا ایده های جدید خود را پرورش دهند و آنها را به ایده هایی با قابلیت تجاری سازی تبدیل کنند.
هدف از اجرای این طرح برگزاری پیش رویداد و رویدادهای کارآفرینانه جهت شناسایی و توانمندسازی افراد علاقمند و مستعد در زمینه فناروی و ارایه مشاوره  در سه مرحله ترویجی، نوآوری و شتابدهی می باشد

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

منبع خبر

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه یک پارک علم و فناوری در شهر کرمانشاه می باشد

    نظرات