کارگاه مقدماتی فنون مذاکره برگزار شد

کارگاه مقدماتی فنون مذاکره برگزار شد

پنجمین کارگاه مرکز نوآوری و شتابدهی پارک علم و فناوری کرمانشاه برگزار شد

پنجمین کارگاه از سلسله کارگاه های مرکز نوآوری و شتابدهی پارک علم و فناوری کرمانشاه برگزار شد . به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه، پنجمین کارگاه مرکز نوآوری و

شتابدهی پارک علم و فناوری کرمانشاه با عنوان کارگاه مقدماتی فنون مذاکره و با سخنرانی دکتر سیامک آزادی، در ساختمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار شد . آشنایی با زبان بدن، ترفند های رایج در مذاکره، فن بیان و مهارت های ارائه و مهارت های ارتباطات اثر بخش از جمله مهمترین محورهای کارگاه یاد شده بود .

دکتر آزادی در ابتدای این کارگاه به ارائه تعریفی مشخص از مذاکره پرداخت و در ادامه وارد مباحثی نظیر شیوه های مذاکره، تاکتیک ها، اصول چهارگانه مذاکره اصولی، مهارت های مذاکره و آشنایی با فرهنگ های محل مذاکره شد . وی سخنان خود را با ارائه توضیحاتی در خصوص آراستگی ظاهر، رعایت ادب واحترام و لزوم آشنایی با روانشناسی ادامه داده و در نهایت ویژگی های برقراری ارتباط موثر را برشمرد .

آشنایی با هنر سخنوری، زبان بدن، تدبیر در مذاکره، شگردهای مذاکره، نیرنگ در مذاکره و باید ها و نباید های مذاکره از دیگر بخش های مورد عالقه شرکت کنندگان در این کارگاه بود که توسط دکتر آزادی ارائه گردید .

دکتر آزادی در خاتمه به مقوله ویژگی های بارز طرف های خارجی در مذاکره ورود کرده و با ذکر مثال هایی از کشورهای چین، ژاپن، آلمان، بریتانیا، آمریکا، ایتالیا، فرانسه، فنالند و هلند، ویژگی های بارز مذاکره کنندگان از کشورهای یاد شده را عنوان نمود .

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

منبع خبر

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه یک پارک علم و فناوری در شهر کرمانشاه می باشد

    نظرات