مرکز نوآوری و شتابدهی پارک علم و فناوری کرمانشاه دومین رویداد صندلی تجربه را برگزار کرد

مرکز نوآوری و شتابدهی پارک علم و فناوری کرمانشاه دومین رویداد صندلی تجربه را برگزار کرد

مرکز نوآوری و شتابدهی پارک علم و فناوری کرمانشاه دومین رویداد صندلی تجربه را در قالب برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه، صندلی تجربه یکی از مهمترین بخش های برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان است که در آن مهمانان ویژه ای در حوزه های مختلف تجارب خود در زمینه راه اندازی کسب و کارهای متفاوت را با علاقمندان فعالیت در حوزه های استارت آپی به اشتراک می گذارند.

مهندس محسن کرمی در حوزه نرم افزار، دکتر وحید سهیلی آرا در حوزه برق و مهندس رضا کماسی فعال حوزه دورکاری، مهمان این رویداد بودند که به صورت آنلاین برگزار شد.

مدیران استارت‌آپ های یاد شده با هدف انتقال تجارب، بحث، تبادل نظر و آشنایی مخاطبان و علاقمندان با ایده های کارآفرینانه بویژه در حوزه استارتاپ ها گرد هم آمدند تا از فضای تعاملی موجود برای گسترش دانش و آشنایی با فرصت‌های کسب و کار و کارآفرینی استفاده کنند.

شایان ذکر است؛ برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان به منظور بالندگی و رشد جوانان در استان کرمانشاه آغاز شده است و رده های سنی ۱۸ تا ۳۴ سال را شامل می شود. هدف از اجرای این طرح برگزاری پیش رویداد و رویدادهای کارآفرینانه جهت شناسایی و توانمندسازی افراد علاقمند و مستعد در زمینه فناروی و ارایه مشاوره به کسب وکارهای نوپا در سه مرحله ترویجی، نوآوری و شتابدهی می باشد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

منبع خبر

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه یک پارک علم و فناوری در شهر کرمانشاه می باشد

    نظرات