سه طرح رشد مقدماتی در دومین جلسه تخصصی پردیس فناوری جامع مورد بررسی قرار گرفت

سه طرح رشد مقدماتی در دومین جلسه تخصصی پردیس فناوری جامع مورد بررسی قرار گرفت


در دومین جلسه کمیته تخصصی فناوری پردیس فناوری جامع در سال ۱۴۰۰ ، دو شرکت توانستند به طور مستقیم مصوبه ورود به دوره رشد مقدماتی را دریافت کنند و یک شرکت برای دریافت اطلاعات بیشتر، مجددا به داور ارجاع داده شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از پردیس فناوری جامع ، دومین جلسه کمیته تخصصی فناوری این مرکز رشد با رعایت پروتکل های بهداشتی به دو شیوه آنلاین و حضوری در تاریخ ۳۱/۰۳/۱۴۰۰ برگزار شد.

در طی این جلسه شرکت کهبد طب آریا با ایده محوری " تولید دستگاه چند منظوره سرد کننده اندام انسان"، شرکت آرای سینا رایا سانا با ایده محوری "تولید دستگاه دنتال واتر جت خانگی" و شرکت آزمون پژوهان برق توس با ایده محوری "طراحی و ساخت دستگاه آزمون پیرشدگی و ارایه خدمات مربوطه" هر کدام به مدت ۱۵ دقیقه به ارایه محصول و دستاوردهای خود پرداختند و بعد از هر ارایه، اعضای محترم کمیته تخصصی جنبه های فنی و مالی ایده ها را مورد پرسش قرار دادند و به تبادل نظر در مورد پذیرش یا عدم پذیرش هر شرکت پرداختند.

سرانجام در این جلسه که مدت ۳ ساعت بطول انجامید، دو شرکت آرای سینا رایا سانا و آزمون پژوهان برق توس موفق به اخذ مصوبه ورود به رشد مقدماتی شدند و قرار شد شرکت کهبد طب آریا پس از ارایه مستندات بیشتری از جنبه های فناوری و نوآوری محصول خود به داور، مجددا مورد ارزیابی قرار گیرد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات