بازدید فرمانده سپاه فجر استان از پارک علم و فناوری فارس

بازدید فرمانده سپاه فجر استان از پارک علم و فناوری فارس

بازدید فرمانده سپاه فجر استان فارس و  جمعی از مدیران بخش صنعت و معدن استان از  پارک علم و فناوری فارس

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری فارس، آئین گرامیداشت روز صنعت و معدن با حضور سردار یدالله بوعلی و جمعی از مدیران بخش صنعت و معدن استان به میزبانی پارک علم و فناوری فارس برگزار شد.

سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس در این مراسم با بیان اینکه صنایع و معادن یکی از ارکان اساسی بخش اقتصاد و تولید در کشورها هستند، گفت: حوزه صنعت و معدن یکی از مهم ترین بخش های مرتبط با اشتغال در کشور است و اگر رشد و شکوفایی هر چه بیشتر در این حوزه اتفاق بیفتد شاهد اشتغالزایی برای جوانان خواهیم بود.

سردار بوعلی با تاکید بر اهمیت خودکفایی در صنایع پیشرفته و تولید کالاهای مورد نیاز در داخل کشور، گفت: با اعتماد و اتکاء به جوانان نخبه کشور به بسیاری از محصولات و تکنولوژی های نوین دست یافته ایم که نمونه هایی از این موارد در همین پارک علم و فناوری فارس قابل مشاهده است.

وی با اشاره به آمادگی سپاه فجر  برای همکاری و تعامل هر چه بیشتر با مجموعه های دانش بنیان استان فارس، گفت: اقشار تخصصی بسیج از جمله اقشار فعال و تاثیرگذار در عرصه علم و پژوهش هستند که می توان ظرفیت های این متخصصین را با شبکه علمی پارک علم و فناوری بیش از پیش هم افزا کرد.

فرمانده سپاه فجر افزود: این هم افزایی می تواند نیازها و مشکلات استان فارس در عرصه علم و فناوری را حل کند.

وی با بیان اینکه اهمیت و جایگاه علم و پژوهش باید بیش از پیش در جامعه تبیین شده و دغدغه مسئولان مرتبط باشد، گفت: توسعه هر چه بیشتر پارک های علم و فناوری در سطح کشور مروج امید و نشاط در  جامعه نخبگان و موجب پیشرفت علمی کشور خواهد شد.

سردار بوعلی خاطرنشان کرد: انعقاد تفاهم نامه علمی که برای اولین بار در کشور بین سازمان ها و نهادهای فارس صورت می گیرد یک گام مهم و تاثیرگذار در راستای شکوفایی علمی و حمایت از نخبگان استان فارس خواهد بود.

در این مراسم برای نخستین بار در کشور تفاهم نامه همکاری بین سپاه فجر، پارک علم و فناوری فارس، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، شهرک های صنعتی و  دفتر نوآوری و کسب و کار نوین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در فارس امضا شد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری فارس

منبع خبر

پارک علم و فناوری فارس

پارک علم و فناوری فارس

پارک علم و فناوری فارس یک پارک علم و فناوری در شهر شیراز می باشد

    نظرات