شرایط همکاری پردیس ICT, انجمن بلاکچین خراسان و پلیس فتا استان بررسی شد


اولین جلسه بررسی زمینه های همکاری بین انجمن بلاکچین خراسان و پردیس ICT و پلیس فتا استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از پردیس ICT:؛ اولین جلسه بررسی زمینه های همکاری بین انجمن بلاکچین خراسان و پردیس ICT و پلیس فتای استان و فرماندهان این حوزه با هدف معرفی ظرفیت های اعضای انجمن و تبیین چالش ها و موانع موجود بر سر راه فعالین ارزهای دیجیتال در استان و شاف سازی انتظارات متقابل در روز چهارم مردادماه ۱۴۰۰ در محل یگان پلیس فتا استان برگزار شد.

علی جاهدی مدیر پردیس ICT پارک علم و فناوری خراسان ضمن معرفی پردیس ICT و پارک آمادگی خود را جهت بازدید و آشنایی با ظرفیت همکاری شرکت های فناور و دانش بنیان عضو با پلیس فتا در راستای پیشگیری از تهدیدات و آسیب های فضای مجازی اعلام کرد.

جاهدی افزود: به منظور پیشگیری از جرایم سایبری و ارتقاء فرهنگ و سواد رسانه ای از این به بعد حمایت از طرح ها و ایده های خلاقانه و پروژه های مرتبط با امنیت سایبری و پیشگیری از تهدیدات، الویت های پذیرش این مرکز قرار خواهد گرفت.

سرهنگ جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان ضمن اشاره به نیاز اساسی کشور برای مدیریت چالش های فضای مجازی توجه به تعداد بالای کاربران فضای مجازی و تنوع موضوعات برای نهادینه کردن فرهنگ استفاده صحیح سالم و امن از فضای تولید و تبادل اطلاعات در بین مردم از طریق آموزش سواد رسانه ای در فضای مجازی  اعلام آمادگی خود نسبت به برگزاری کارگاه های آموزشی در زمینه امنیت سایبری و امکان برگزاری جلسات مشاوره، اعلام کرد.

سید محمد علی دبیری، دبیر اجرایی انجمن بلاک چین استان خراسان ضمن اشاره به اهداف راه اندازی انجمن و بیان خرسندی از دید مثبت و همکاری سرهنگ جهانشیری و تیم ایشان، از مطالعات انجام شده در انجمن بلاک چین استان گفت: این مطالعاتدر سه محور الزامات و چهارچوب فعالیت پلتفرم های تبادل رمز ارز ها و الزامات سیاستگذاری و تنظیمگری حوزه فناوری بالاکچین و تاریخچه پولی مالی ایران است. که در ادامه صحبت ها مقرر شد این مطالعات در اختیار پلیس فتا قرار گیرد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات