تفاهم نامه همکاری پارک علم و فناوری لرستان و دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان امضاء شد

تفاهم نامه همکاری پارک علم و فناوری لرستان و دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان امضاء شد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری لرستان، به منظور ایجاد و گسترش همکاری های آموزشی، پژوهشی و فناوری؛ تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری لرستان و دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان منعقد و به امضای مدیران این دو مجموعه رسید.

اجرای طرح های مشترک در جهت شناخت مشکلات موجود در منطقه و ارائه راهکارهای موثر تا مرحله تبیین دانش فنی، همکاری مشترک در برگزاری سمینارها، دوره های تخصصی و کارگاه های آموزشی کوتاه مدت، همکاری مشترک در برگزاری رویدادهای شتاب(استارتاپی)، همکاری مشترک در برگزاری نمایشگاه های تخصصی و عمومی و استفاده طرفین از پتانسیل های آموزشی از اهداف و مفاد انعقاد این تفاهم نامه است.

همچنین براساس این تفاهم نامه در حوزه ارائه برنامه توسعه فناوری و مشاور علمی و پژوهشی جهت ایجاد شرکت های دانش بنیان در پارک علم و فناوری و دانشگاه علمی کاربردی لرستان همکاری مشترک صورت خواهد گرفت.

براساس این گزارش، تفاهم نامه همکاری پارک علم و فناوری لرستان و دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان که به مدت ۳ سال ادامه خواهد داشت، به امضای رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان و رئیس پارک علم و فناوری رسیده است.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری استان لرستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری استان لرستان

پارک علم و فناوری استان لرستان

پارک علم و فناوری استان لرستان یک پارک علم و فناوری در شهر خرم آباد می باشد

    نظرات