رئیس پارک علم و فناوری خراسان از مرکز رشد فناوری گناباد بازدید نمود


دکتر رضا قنبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان به همراه نرگس خنده رو رئیس اداره توسعه مراکز فناوری و ارتباط با دانشگاه پارک از مرکز رشد فناوری گناباد بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان و به نقل از مرکز رشد فناوری گناباد؛ دکتر رضا قنبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان به همراه نرگس خنده رو رئیس اداره توسعه مراکز فناوری و ارتباط با دانشگاه پارک علم و فناوری خراسان، سه شنبه ۱۲ مرداد ماه۱۴۰۰ از مرکز رشد فناوری گناباد و فعالیت هسته ها و واحدهای فناور مستقر در مرکز بازدید نمودند.

در ابتدای بازدید نشستی به همراه دکتر رضا قنبری و نرگس خنده رو با پرسنل و کادر اداری برگزار شد، در این نشست رئیس پارک ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته به لزوم تلاش همه جانبه پارک جهت حمایت از هسته ها و واحدهای فناور تاکید نمود و افزود اخیراً فعالیتها و تفاهم نامه هایی در پارک انجام شده است که می تواند کمک موثری جهت توسعه فعالیت مراکز رشد شود.

وی در ادامه پیشنهاداتی جهت معرفی مراکز رشد به جامعه هدف و استفاده از ظرفیت های نهفته در شهرستان ها پرداخت.

مهندس تقوی مدیر مرکز رشد فناوری گناباد نیز پیگیری ها و اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۰ را ارائه کرد.

در ادامه این بازدید، نشستی با اعضای کمیته فناوری صورت پذیرفت و اعضای کمیته اقدامات در حال پیگیری جهت ارتقاء فعالیت و پیشرفت روز افزون این مرکز را تشریح نمودند.

رضا قنبری ضمن بازدید و آشنایی با فعالیت هسته ها و واحدهای فناور مستقر ضمن بررسی مسایل و چالش های آنها، از استفاده حداکثری امکانات موجود، جهت پیشرفت و موفقیت شرکت ها ابراز خرسندی کرد.

در پایان پیرو تفاهمنامه منعقد شده با مجتمع آموزش عالی از فضای در اختیار داده شده توسط آن مجموعه بازدید گردید.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات