رئیس پارک علم و فناوری خراسان در هولدینگ رسانه ای خبر فوری حضور یافت


رئیس پارک علم و فناوری خراسان، در آستانه روز خبرنگار و با حضور در هولدینگ رسانه ای خبر فوری، ضمن خداقوت به اهالی رسانه و ابراز خرسندی از موقفقیت مجموعه های خبری خصوصی همچون خبر فوری، روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان؛ ظهر روز شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰، دکتر رضا قنبری، رئیس پارک علم و فناوری خراسان و مهندس فریده برقی، مسئول روابط عمومی این پارک، با مسئولین هولدینگ رسانه ای خبر فوری گفت و گو کردند.

میثم روحی مدیرعامل اخبار مشهد، بخشی، معاون اقتصادی اخبار مشهد، سهامی، سردبیر اخبار مشهد و تقی زاده، دبیر تحریریه، از مسئولین اخبار مشهد بودند که در این جلسه به گفت و گو با رئیس پارک علم و فناوری نشستند.

پایگاه اطلاع رسانی خبرفوری با رویکرد آگاهی بخشی، به انتشار اخبار معتبر و موثق از رسانه های رسمی و مجوزدار کشور، با ذکر منبع می پردازد و تلاش دارد به ارتقای آگاهی های علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ... مردم بپردازد.

این مجموعه در اکثر پیام رسان های داخلی و خارجی حضور داشته و با حدود ۳۰ کانال و ۳۵۰هزار مخاطب مشغول به فعالیت است.

دکتر رضا قنبری، رئیس پارک علم و فناوری خراسان نیز ضمن تبریک روز خبرنگار و ابراز خرسندی از حضور مجموعه قوی خبر فوری در مشهد، گفت: کمک به ارتقای فرهنگ نوآوری و کسب ثروت، در مجموعه خبر فوری کاملا مشهود و متبلور است.

وی افزود: هر تغییری که باعث یک ارزش شود، و به تعبیر بهتر، هر تغییری که تبدیل به علم و دانش و آگاهی و مهارت را به ثروت مبدل کند، نوآوری محسوب می شود و باید همه باید برای توسعه فرهنگ نوآوری در کشور دست در دست هم دهیم.

شایان ذکر است پیشنهاد همکاری های بیشتر پارک علم و فناوری خراسان و هولدینگ رسانه ای خبر فوری، در جلسه مطرح و از سوی طرفین مورد استقبال قرار گرفت.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات