تقدیر مدیر شعب استان کردستان بانک مسکن از رییس پارک علم و فناوری کردستان

تقدیر مدیر شعب استان کردستان بانک مسکن از رییس پارک علم و فناوری کردستان

رییس پارک علم و فناوری استان کردستان در این دیدار با اشاره به نقش حمایتی پارک علم و فناوری اظهار داشت: همکاری تمام بخش ها در حوزه مسکن تنها راهکار برون رفت از شرایط فعلی است و باید از انجام کارها به صورت جزیره‌ای پرهیز نموده و همه دستگاههای دولتی، نهادهای صنفی و فعالان با همگرایی برای حل مشکل مسکن چاره اندیشی کنند.

دکتر خالد سعیدی در ادامه افزود: برنامه باشگاه مخاطبان مسکن و ساختمان طوری طراحی شده که با تغیر دولت تعطیل نخواهد شد و این همگرایی و انسجام را حفظ خواهد کرد.

رییس پارک علم و فناوری کردستان با اشاره به این نکته که کار پارک علم و فناوری تامین مسکن نیست: تصریح کرد: وظیفه ما آشنا سازی جامعه با روش‌های نوین و فناورانه ساخت مسکن است که در قالب دانش و تکنولوژی می باشد و با تمام توان در این راستا حاضر به همکاری هستیم. همچنین امروز بخش مصرف انرژی به معضل تبدیل  شده و  ساخت و ساز با کمک علم و فناوری می تواند به سمت مصرف بهینه انرژی ورود پیدا و این مشکل را برطرف کند.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از نوآوری گفت: برای موفقیت در این زمینه ضرورت دارد تا دولت تمام زیرساختهای مورد نیاز را فراهم و همه ادارات و بانکها را پای کار آورد. نوآوری الزام پیشرفت و ادامه حیات ایران است و باید با سرعت بیشتری وارد این عرصه شویم که اولویت این امر تربیت نیروی انسانی بوده و پارک علم و فناوری پتانسیل بزرگی دارد اما کمبود فضای فیزیکی مهمترین مانع پیش روی ماست.

در این دیدار سلیمی مدیر شعب استان کردستان بانک مسکن نیز با تشکر از حمایت پارک علم و فناوری از این طرح تاکید کرد: ایجاد مسکن فناورانه در گرو حمایت پارک علم و فناوری استان است و حمایت و همراهی بانک مسکن با فعالان اقتصادی عضو باشگاه مخاطبان مسکن و ساختمان در کنار پارک علم و فناوری موجب تحول و رونق صنعت ساختمان می شود.
در پایان این دیدار، مدیر شعب کردستان با اهدای لوح و پلاک نقره ای یادبود بانک مسکن به دکتر سعیدی رییس پارک علم و فناوری، از حمایت‌های پارک علم و فناوری در تشکیل باشگاه مخاطبان مسکن و استان تقدیر کرد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری کردستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری کردستان

پارک علم و فناوری کردستان

پارک علم و فناوری کردستان یک پارک علم و فناوری در شهر سنندج می باشد

    نظرات