شرکت تدبیر تجارت دال کورد، کارگزار صندوق نوآوری و شکوفایی در کردستان

شرکت تدبیر تجارت دال کورد، کارگزار صندوق نوآوری و شکوفایی در کردستان

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری کردستان، به منظور نقش‌آفرینی فعالانه‌تر صندوق نوآوری و شکوفایی در زیست‌بوم‌های نوآوری استانی و همچنین افزایش ضریب نفوذ خدمات صندوق در استان‌ها برنامه کارگزاران استانی با هدف معرفی و تسهیل‌گیری در دریافت خدمات صندوق برای شرکت‌های دانش‌بنیان و هماهنگی‌های لازم برای برنامه‌های استانی صندوق اجرایی گردید. ماموریت اصلی این کارگزاران توسعه تعاملات با پارک علم و فناوری استان، سایر نهادهای زیست‌بوم استان، فعالان حوزه نوآوری و فناوری به ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان استان در راستای ارتقای ضریب نفوذ ارائه خدمات صندوق، هدفمندسازی ارائه خدمات، کمک به ارتقای کیفی و کمی شرکت‌های دانش‌بنیان، جلب مشارکت نهادهای فعال در زیست‌بوم استان است.

در حال حاضر به صورت پایلوت در ۵ استان اصفهان، خراسان رضوی، قزوین، زنجان و کردستان، کارگزاران استانی شروع به کار کرده‌اند.

با افتخار به اطلاع می‌رساند، کارگزاری استان کردستان نیز بر عهده شرکت تدبیر تجارت دال کورد به مدیر عاملی سرکار خانم ریحانی فر در پارک علم و فناوری کردستان، طبقه چهارم، اتاق ۴۱۵ مستقر می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۸۷۳۳۷۴۰۱۷۰ و یا موبایل ۰۹۱۸۳۸۰۵۹۷۰ تماس حاصل فرمایید.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری کردستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری کردستان

پارک علم و فناوری کردستان

پارک علم و فناوری کردستان یک پارک علم و فناوری در شهر سنندج می باشد

    نظرات