برگزاری وبینار تجربه در مسیر فناوری با همکاری مرکز رشد فناوری نیشابور


وبینار تجربه در مسیر فناوری با همکاری مرکز رشد فناوری نیشابور برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از مرکز رشد فناوری نیشابور؛ اولین رویداد وبیناری تجربه در مسیر فناوری با همکاری مرکز رشد فناوری نیشابور برگزار گردید.

این وبینار  به منظور آشنایی علاقه مندان به ایجاد کسب و کارهای نو و انتقال تجربیات ایجاد و توسعه استارتاپها به همت مدیرت پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور و با مشارکت مرکز رشد فناوری های نرم ، فکری ، هوشمند و مجازی این دانشگاه و همکاری مرکز رشد فناوری برگزار گردید.

در این وبینار ، دکتر محمد حاجی بیگلو ، هم بنیان گذار استارتاپ کشوری همیاب ۲۴ و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد نیشابور ، ضمن معرفی اکوسیستم کارآفرینی و مراحل ایجاد استارتاپ ، به بیان تجربیات ارزشمند در مسیر شکل گیری و رشد و توسعه استارتاپ همیاب ۲۴ پرداخت.

خاطرنشان می نماید همیاب ۲۴، سامانه کشوری ردیابی کالاهای دیجیتال سرقتی و مفقودی، از سال ۱۳۹۵ و با پذیرش در مرکز رشد فناوری نیشابور ، شروع به فعالیت نموده است و در حال حاضر این سامانه ۴۲۰۰ نمایندگی در دفاتر پیش‌خوان دولت داشته و با کلانتری‌ها و دادگستری‌های سراسر کشور همکاری دارد و در یک سال اخیر توانسته بیش از ۳۵ درصد کالاهای مفقودی و سرقتی ثبت شده در سامانه را به مال‌باختگان برگرداند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات