سومین کتاب الهه مرادی مدیر واحد فناور مستقر در مرکز رشد فناوری گناباد چاپ شد


سومین کتاب نوآور و مدیر واحد فناور پذیرش شده در مرکز رشد فناوری گناباد چاپ و توسط فرماندار شهرستان رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان و به نقل از مرکز رشد فناوری گناباد، الهه مرادی نوآور و مدیر واحد فناور در تولید محصولات غذایی از چاپ کتاب با عنوان "برنامه های درسی آموزش تغذیه برای مدارس ابتدایی"خبر داد.

در همین راستا با الهه مرادی مدیرعامل شرکت در شرف تاسیس تولید کننده محصولات غذایی از قبیل پودر سوخاری فراسودمند و مولف کتاب"برنامه های درسی آموزش تغذیه برای مدارس ابتدایی" به عنوان سومین کتاب ایشان، گفت‌‌‌وگویی داشتیم؛ الهه مرادی ضمن معرفی خود به عنوان دبیر آموزش و پرورش در مدارس شهرستان گناباد و پژوهشگر حوزه صنایع غذایی اظهارکرد با توجه به آشنایی و علاقه مندی به مباحث تغذیه در مدارس و فقدان آشنایی دانش آموزان و خانواده ها با گروه های مواد غذایی، مقادیر مورد نیاز و نحوه مصرف آنها به جمع آوری مطالب و چاپ این کتاب پرداخته شد.

ایشان ضمن معرفی موضوع کلی کتاب و توجه به مواردی از جمله نقش مهم تغذیه مناسب همراه با دو اصل مهم"تعادل" و "تنوع" در گروه های موادغذایی مورد مصرف، تاثیر این کتاب را در جامعه به ویژه در آموزش به کودکان و نوجوانان در سنین مدرسه عنوان نمود.

در پایان ضمن تشکر از کمک های بی دریغ و همه جانبه مرکز رشد فناوری گناباد، آینده شرکت را در جهت تولید افزودنی های غذایی طبیعی و گیاهی برای استفاده کاربردی در صنعت به عنوان جایگزین افزودنی های شیمیایی موجود در صنعت روشن پیش بینی کرد.

خاطر نشان می شود شرکت در شرف تاسیس با مدیریت الهه مرادی در کاوش ۷ مرکز رشد فناوری گناباد واقع در کیلومتر ۳ جاده قوژد استقرار یافته است.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات