چهارمین کمیته تخصصی مرکز رشد فناوری نیشابور برگزار شد


چهارمین جلسه کمیته تخصصی مرکز رشد فناوری نیشابور با پذیرش دو هسته فناور در مرحله رشد مقدماتی و یک شرکت فناور در مرحله رشد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از مرکز رشد فناوری نیشابور، چهارمین جلسه کمیته تخصصی فناوری این مرکز رشد به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا ویروس و با رعایت پروتکل های بهداشتی به دو شیوه آنلاین و حضوری برگزار شد.

در ابتدای جلسه علیرضا شیرازی رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور با ارایه دستور کار جلسه به معرفی شرکت های متقاضی جذب و پذیرش در این مرکز رشد پرداخت.

در ادامه پس از ارایه تیم ها و شرکتهای متقاضی و نیز پرسش و پاسخ و تبادل نظر اعضای محترم کمیته تخصصی فناوری، با ورود هسته فناور به نمایندگی مهندس افشین خاتم منش با ایده محوری طراحی و ساخت دستگاه تصفیه هوای شهری و هسته فناور به نمایندگی مهندس آرین عطری با ایده محوری توسعه مدل های پردازش تصویر و فناوری های ماشین لرنینگ در مصارف خانگی و صنعتی و نظامی به ویژه در حوزه زیبایی  به دوره رشد مقدماتی موافقت به عمل آمد. همچنین شرکت نوین مرهم اکسیر بارثاوا با ایده محوری تولید تولید قطره آهن بدون طعم و سیاه کردن دندان، موفق به اخذ مصوبه به دوره رشد مرکز رشد فناوری نیشابور شد.

همچنین خاطرنشان می نماید در سومین جلسه کمیته تخصصی مرکز رشد فناوری نیشابور با ورود هسته فناور به نمایندگی آقای محمدرضا زرقی با ایده محوری خلق محتوا و ایده های خلاق و ناب به زبان تصویر به دوره رشد مقدماتی موافقت شد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات