سومین دوره انتخابات کانون کارآفرینی استان گلستان برگزار شد

سومین دوره انتخابات کانون کارآفرینی استان گلستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، در این جلسه که با حضور اعضای دولتی هیات امناء، منتخبین جشنواره‌های کارآفرینی استانی و کشوری، فعالان اقتصادی و مدیران مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان برگزار می‌شد، دکتر مهدی عمرانی، مدیر مرکز رشد جامع گرگان با اشاره به ساخت اولین کارخانه نوآوری در شهر گرگان، بیان داشت: اینجا اولین کارخانه بدون دودکش استان گلستان می‌باشد، که خط تولید آن تفکر، دانش و خلاقیت مردم استان گلستان به ویژه جوانان تحصیل کرده است.

دکتر عمرانی با بیان اینکه قرار است در این کارخانه کسب‌وکارهای فناورانه شکل بگیرد، اضافه کرد: وظیفه ما در پارک علم و فناوری، مراکز رشد تابعه، مراکز نوآوری و به ویژه کارخانه نوآوری که سعی شده اکوسیستم نوآوری در آن به طور کامل شکل گرفته باشد، این است که از ایده‌های فناورانه، نوآورانه و خلاقانه‌ای که قابلیت تبدیل شدن به کسب‌وکار را دارند، حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: ما در کنار جوانان هستیم تا کسب‌وکارهای فناورانه آنان شکل بگیرد، به طور مثال کمک جهت اخذ مجوزهای لازم، فراهم نمودن زمینه حضور هسته‌ها و واحدهای فناور در نمایشگاه‌های مختلف، برگزاری رویدادها و کارگاه‌های آموزشی متعدد و ارائه تسهیلات حمایتی به شرکت‌ها بخشی‌ از حمایت‌های مادی و معنوی پارک علم و فناوری گلستان می‌باشد.

در ادامه، مازندرانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز در سخنانی ضمن تقدیر از میزبانی پارک علم و فناوری گلستان برای برگزاری این نشست، بیان کرد: بسیار خوشحالم که در کنار نخبگان حوزه کارآفرینی و توسعه اقتصادی استان حضور دارم و معتقدم کارآفرینی، حیات جامعه است.

وی تاکید کرد: مدیران و کارآفرینان جزء سرمایه های هر کشوری محسوب می‌شوند و با توجه به شرایط سخت اقتصادی کشور، این کارآفرینان هستند که تلاش می‌کنند و نقش اصلی و سازنده‌ای را در جامعه بر عهده دارند.

مازندرانی ابراز داشت: امیدواریم در سایه تعهد،تلاش و همفکری با کانون کارآفرینان استان و در کنار یکدیگر بتوانیم نقش موثر و اثرگذاری را در بهبود وضعیت جامعه کار و تلاش استان ایفا کنیم.

در ادامه این جلسه، کاندیداهای داوطلب شده در این انتخابات، ضمن معرفی خود به  ارائه عناوین برنامه‌های خود پرداختند و پس از رای گیری، دکتر حسین رحمانی، زلیخا عادلی، شروین اردلان، محمد افضلی، علی علمشاهی و سیدحسین بنی‌هاشمی به ترتیب حائز بیشترین آراء شده و به عنوان اعضای اصلی غیردولتی هیات امناء کانون کارآفرینان استان گلستان انتخاب شدند.

.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

      نظرات