موافقت‌نامه "حمایت به شیوه رویالتی" منعقد کردند


ظهر یکشنبه ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۰، شرکت دانش بنیان پترو اکسیر اطلس و پارک علم و فناوری خراسان، موافقت نامه "حمایت به شیوه رویالتی" منعقد نمودند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از پردیس فناوری انرژی؛ این موافقت نامه به منظور کمک به توسعه بازار واحدهای فناور از طریق ارائه خدمات تسهیل‌گری و همچنین به منظور بهره‌ گرفتن از امتیاز دانش فنی و تکنولوژی تجاری‌سازی شده واحد فناور در پارک منعقد گردیده است. ذیل این موافقت سالانه درصدی از درآمد ثبت شده در اظهارنامه مالیاتی واحد فناور، به پارک (دولت) تعلق می‌گیرد.

مجموعه خدمات و حمایت‌های پارک از واحد فناور از بدو عضویت واحد فناور در پارک تا پایان مدت موافقت نامه، مبنای توافق مبلغ موافقت نامه می‌باشد. اهم خدمات پارک در این خصوص شامل توسعه بازارهای نوین، کمک به توسعه ارتباطات واحد فناور، آموزش و مشاوره و پوشش ریسک قراردادهای پژوهشی است، که کلیه خدمات در چارچوب قوانین و ضوابط پارک می‌باشند.

معصومه ذاکریان، مدیر پردیس انرژی پارک خراسان، ضمن تقدیر از ارزش این موافقت نامه در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در توسعه زیست بوم نوآوری استان، افزود: امیدواریم بتوانیم گام‌های موثری در حمایت‌های تخصصی به واحدهای فناور و دانش‌بنیان را با همکاری شرکت‌های توسعه‌یافته ارائه نماییم.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات