آیین تکریم و معارفه معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری مازندران برگزار شد

آیین تکریم و معارفه معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری مازندران برگزار شد

طی حکمی از سوی  دکتر علی معتمدزادگان رئیس پارک علم و فناوری مازندران، سرپرست  معاونت فناوری و نوآوری منصوب و از خدمات دکتر مجید الیاسی معاون پیشین قدردانی نمود.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری مازندران، دکتر معتمدزادگان در حکم انتصاب خطاب به دکتر فرهادی آورده است؛ نظر به تعهد وتجارب ارزشمند جنابعالی و موافقت ریاست محترم دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، به موجب این حکم در سمت "سرپرست معاونت فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری مازندران” منصوب می شوید.

امید است در پرتو عنایات الهی، با جدیت و پشتکار و در هماهنگی کامل با سایر بخش های پارک علم و فناوری مازندران، ضمن افزایش تعامل با دانشگاه ها و صنایع استان در راستای گسترش نوآوری و فناوری و تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبنی بر ارائه خدمت صادقانه به مردم و توسعه همه جانبه کشور موفق و موید باشید.

در آیین تکریم معاون سابق و معارفه سرپرست جدید معاونت  فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری مازندران که ۶ آذرماه در سالن جلسات پارک و با حضور رییس و کارمندان پارک علم و فناوری برگزار شد، "دکتر ایوب فرهادی" به عنوان سرپرست جدید معاونت فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری مازندران معرفی و از خدمات ارزنده دکتر مجید الیاسی قدردانی شد.

دکتر ایوب فرهادی دارای مدرک دکترای تخصصی ژنتیک (مولکولی) و اصلاح نژاد دام از دانشگاه مازندران، عضو هیات علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری بوده و نایب رئیس انجمن علوم دامی ایران،  مدیر گروه دامی دانشگاه کشاورزی، دبیر اجرایی نهمین کنگره ملی و اولین کنگره بین المللی علوم دامی ایران و عضو شورای راهبری اصلاح نژاد کشور را در کارنامه خود دارند.

گفتنی است؛ دکتر مجید الیاسی عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل از سال ۱۳۹۷  تا کنون مسولیت معاونت فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری مازندران را بر عهده داشتند و در این مراسم از تلاش های مستمر و ارزنده ایشان در راستای حمایت از کسب و کارهای دانش بنیان و کمک به توسعه اکوسیستم نوآوری استان قدردانی به عمل آمد.

روابط عمومی پارک علم و فناوری مازندران، ضمن قدردانی از زحمات دکتر الیاسی، انتصاب دکترایوب فرهادی را بعنوان سرپرست معاونت فناوری و نوآوری، صمیمانه تبریک گفته و موفقیت و سلامتی ایشان را از درگاه ایزدمنان خواستار است.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری مازندران

منبع خبر

پارک علم و فناوری مازندران

پارک علم و فناوری مازندران

پارک علم و فناوری مازندران یک پارک علم و فناوری در شهر ساری می باشد

    نظرات