دومین پیش رویداد منابع انسانی برگزار شد


به گزارش روابط عموی پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از پردیس ICT؛ دومین دورهمی متخصصان و علاقمندان حوزه منابع انسانی، ویژه مدیران کسب و کارهاو شرکت های فناور و شرکت های دانش بنیان، با میزبانی مجموعه رشدانا، "پلتفرم توانمندسازی نیروی انسانی"، در روز دوشنبه ۸ آذر ماه در محل کارخانه نوآوری مشهد برگزار شد.

این برنامه با مقدمه مهندس مصطفی پورعلی، مدیرعامل رشدانا آغاز شد و در خصوص اهداف و چشم اندازهای این دست از برنامه ها توضیحاتی کامل بیان گردید.

در این برنامه که با نام HR Meeting ۲ از آن یاد می شود، میهمان ویژه برنامه، خانم قدسیه مستغنی نسبت به ارائه منحنی رشد گرینر اقدام نمود که با حضور ۱۰۰ نفر از مدیران کسب و کارها و استارتاپ ها و همچنین شرکت هایی که در حوزه منابع انسانی با چالش های متفاوتی دست و پنجه نرم می کنند مورد توجه واقع گردید.

در بخش پرسش و پاسخ شرکت ها در خصوص جذب، نگه داری و مدیریت منابع انسانی سوالاتی را مطرح کردند که با صحبت های دکتر علی جاهدی، مدیر مپردیس ICT پارک علم و فناوری، سرکار خانم مستغنی و همچنین مهندس مصطفی پورعلی مدیرعامل رشدانا پاسخ داده شد.

علی جاهدی ضمن اشاره به اهمیت منابع انسانی، هدف از تشکیل این دورهمی ها جریان سازی در حوزه منابع انسانی و ایجاد حساسیت در مدیران استارتاپ ها در ابتدای کار نقش های مختلفی دارند مثل توسعه محصول و بازاریابی به منابع انسانی هم به عنوان یک نقش توجه ویژه ای داشته باشند.

در انتها شبکه سازی مدیران کسب و کارها شرکت کنندگان انجام گردید و با پذیرایی از میهمانان به اتمام رسید.

لازم به ذکر است که سومین برنامه دورهمی HR Meeting روز ۱۳ دیماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات