افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار

به گزارش روابط عمومی پارک علم وفناوری لرستان؛ مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۱۳ راس ساعت ۱۲:۳۰ با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان لرستان بعنوان نماینده استاندار محترم، نماینده دانشگاه لرستان، رئیس پارک علم وفناوری لرستان، برخی از مدیران دستگاه های اجرایی، پژوهشگران، فناوران، اعضای هیات علمی، دانشجویان دانشگاه ها و کارشناسان به صورت مجازی برگزار شد .


در ابتدای جلسه دکتر دوستی زاده نماینده دانشگاه لرستان ضمن عرض خیرمقدم به شرکت کنندگان توضیحاتی در خصوص وضعیت ارتباط با صنعت دانشگاه و مقوله فناوری ارائه نمودند.

دکتر محمودرضا شاکرمی رئیس پارک علم و فناوری لرستان و دبیر نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری در مراسم افتتاح نمایشگاه مجازی هفته پژوهش و فناوری گزارشی در خصوص نمایشگاه و غرفه های مجازی ارائه نمودند.

دکتر شاکرمی افزودند: این نمایشگاه بر بستر سایت پارک علم و فناوری لرستان با همت یکی از شرکت های فناور پارک علم و فناوری سامانه ای راه اندازی شده است. در این سامانه شرکت های فناور، دانشگا ها و دستگا های اجرایی استان آخرین دستاوردهای پژوهش و فناوری خود را در قالب ۴۵ غرفه به نمایش گذاشته اند. همچنین در این نمایشگاه از ۸ محصول فناورانه جدید استان رونمایی شد. ایشان بیان نمودند:در همین راستا از مدیران دستگا های اجرایی استان دعوت بعمل آمده، که در حضور اساتید، پژوهشگران، نخبگان، اعضاء هیات علمی دانشگاه ها و فناوران مسائل و مشکلات دستگاه خود را بر بستر این سایت بصورت مجازی بیان کنند و اعضای هیات علمی و فناوران بتوانند راهکارهای مناسب را جهت مرتفع نمودن آنها فراهم نمایند.


دبیر نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری ادامه دادند: بر بستر این سامانه امکان ثبت سفارش محصولات، بازدید از محصولات فناوران برتر و برگزاری کارگاه های آموزشی میسر شده است.

در ادامه این مراسم دکتر ثمینی معاونت محترم سیاسی و امنیتی استانداری لرستان ضمن تشکر از برگزاری این نمایشگاه از غرفه های نمایشگاه بازدید نمودند. دکتر ثمینی در خصوص ارزش و جایگاه علم و پژوهش مطالبی ارائه نمودند. ایشان ابراز داشتند که لازمه پیشرفت و توسعه کشور توجه ویژه به فناوری و شرکت های دانش بنیان است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری در پایان بیان نمودند: که جاهای که پیشرفتی حاصل شده است نتیجه کار پژوهشی و علمی بوده است، و تاکید داشتند باید مقوله پژوهش در کلیه سطوح بعنوان یک فرهنگ عامه در آید.

آدرس سایت نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهش و فناوری :

https://fanbazar.lstp.ir

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری استان لرستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری استان لرستان

پارک علم و فناوری استان لرستان

پارک علم و فناوری استان لرستان یک پارک علم و فناوری در شهر خرم آباد می باشد

    نظرات